-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Så fik vi...
Så fik vi...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032603
af
Den Nye Garmin Pilot kan ses på Team Garmin`s båd på Lørdag hos Vestsjællands marineservice der er samtidig juleTAMTAM !!
Med Gløk og æbelskiver..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032599
af
Hej Allan
Du skal lige tænke på at Per afmonterede vores gamle samtidig og at han lavede andre småting, så jeg kan ikke tro at en montering bare af piloten vil løbe op i så meget. Problemet ved vores slanger var også at de gamle fittings var presset på, så han ikke kunne få dem af uden at skære slangerne og derved blev de for korte. Ellers finder vi en dag hvor du kan se den, ved også at Søren fra GARMIN har en i sin båd, så der er flere muligheder.
Filip
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032597
af
Er da også blevet lidt interreseret i denne pilot,men vil da lige høre.Hvor store er slangerne i forhold til dem vi bruger nu.Seastars original slanger.
-
Allan Nielsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 1
-
-
15 år 11 måneder siden #1032596
af Allan Nielsen
Hej Philip
Ja det må jeg se om jeg en dag får chancen for en dag, og så vurdere om den er så overbevisende som i beskriver, syntes dog stadig at et komplet pilot sæt uden styring havner på næsten 30 tusind, er mange penge ihvertfald for mig )
Mvh. Allan
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 11 måneder siden #1032594
af
Hej John
Det handler jo netop om at finde melodien for dagen, og lade være med at være alt for traditionspræget, du skal bare tro på din egen erfaring.
knæk og bræk
Filip
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Så fik vi...
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder