-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle s...
Hej alle s...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 uge siden #1032105
af
Nej det er muligt det er ikke synes som et problem, men forestil dig 200 mails om dagen af samme karektér som tager 10 sek at slette pr. stk. Det er 1400 mails om ugen som er lig med 3,8 timers sletning i alt.. Lad os sige du tjener 200 kr i timen. Så kan du omregne det til 777,77 kr ugentligt. og vi har 52 uger på et år.. Do the math.. 40444,45 kr årligt på ren sletning... Jeg ved da jeg kan producerer væsentligt mere værdi på 3,8 timer om ugen så hvorfor bruge sin tid på at slette hvis man kan bede folk om at lade være med at sende det lort??? Det ikke alene tager tid/penge men det er også pisseirriterende..
Haha og så sad man her og brugte 2 minutter på at skrive dette indlæg. Hvad mon det har kostet..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henning Petersen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 1 uge siden #1032103
af Henning Petersen
Hrj Gutter.
Man kan godt se på de svar der kommer at vejret ikke er til fiskeri i:-) Jeg kan ikke se at det er det store problem at få en mail fra en eller anden idiot, jeg trykker permanent på X på alle mail jeg ikke kender afsender fra, og det tager ikke så lang tid. Jeg kan sige til samligning, at jeg har sat et mærke på min postkasse ude ved vejen "ingen rekalmer, tak", med det er Post Danmark åbenbare ligeglad med, måske skal man anmelde dem for "spam", for det tager længere tid at gå til min postkasse end at trykke på X i mit Outlok -)
Knæk og bræk til alle.
Team Krille
-
-
-
Gæst
-
16 år 1 uge siden #1032094
af
Hej Alle.
Vil gerne give min tilslutning/opbakning til bestyrelsen for den gode ordning vi har hos Tryg. Jeg har fået tilbud fra andre forsikringsselskaber, men det er i praksis umuligt at få en forsikring andetsteds der er så godt tilpasset behovet for os småbådsfiskere.
At John Lau misbruger vore e-mail til en spam kampagne er ikke noget som vi kan klandre bestyrelsen for. Det må alene hænge på John og i sidste ende Bavaria. Det er jo os der bestemmer - ikke?
Knæk og bræk - Poul
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 uge siden #1032081
af
Jeg har fået den samme mail og ved ikke endnu hvad jeg skal mene.
Mon ikke en fra bestyrelse kan fortælle lidt om ham John Lau ???
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 uge siden #1032068
af
Jeg har fået samme mail, men jeg er medlem af Als trolling klub, så man må sige han har været flittig. Jeg synes det er lidt usmart at misbruge folks mailadresser, til at skabe sig selv et profit, for han for sikkert lidt afkast for være der tegner en forsikring ved selskabet.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle s...
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder