Er det gå...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 uge siden #1032099 af
Besvaret af på emne Er det gå...
Hejsa..
Har været afsted to gange de sidste havanden måned. Første gang var der langt imellem dem, men fandt en bule ud for klinten på 20-22 meter, som vi fiskede på et par timer. Gav ok. Der var ingen fisk ude på kanterne på 20-30 meter vand.
Sidste lørdag var der kanon torskefiskeri mellem klinten og om langs kysten på 15-17 meter.(læs evt. min fangstrapport)- Der var flere både i området der fik gode og mange torsk. Op til 10 kg hørte jeg om. Der blev også taget pæne havørred på trolling samme dag, dog om morgenen.
Ved ikke om det var et særtilfælde, men det er da værd at prøve igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031933 af
Besvaret af på emne Er det gå...
Fiskede der nogle gange i sensommeren og der var masser af torsk. Nogle gange har jeg dog også været dernede hvor de slet ikke vil noget. Så det er helt normalt dernede vil jrg tro.
www.nb-trolling.dk

• Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1175394 af
Er det gå... blev oprettet af
Er det gået tilbage med torskene ved Møn? Det plejer at være nemt at få 15-20 torsk i båden på en dagstur ud for klinten, men sidst blev det kun til 5 (og et par ørreder under målet). Det kan selvfølgelig bare have været en sløj dag, men hvad har I andre oplevet?

Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer