Hejsa , vi...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1031897 af
Besvaret af på emne Hejsa , vi...
JEg vil gerne have en kommentar fra een som har forsøgt at forsikre sin IKKE Ce-godkendte båd i 3 forskellige selvskaber - og fået NEJ fra samtlige!
CE er en told barriere sat af EU og intet - mindre!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
16 år 2 uger siden #1031889 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Hejsa , vi...
Ryds bådene er CE godkendt efter 1998 (lovpliogtigt) Er båden fra før 1998 er der heller ikke nogle problemer.. læs evt. her

www.baadinfo.dk/om/tips.php?id=115

• kaj albrechtsen
  • kaj albrechtsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 2 uger siden #1031887 af kaj albrechtsen
Besvaret af kaj albrechtsen på emne Hejsa , vi...
Jeg har haft en Rys 485 big fish den var forsikret grnem klubben i Tryk ,jeg havde båden i 5 år og var glad for den,men ens behov stiger med tiden så nu har jeg en drago 570 den meter mere plus støre bredde giver bedre sejler egenskaber.MVH KAJ

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 uger siden #1175387 af
Hejsa , vi... blev oprettet af
Hejsa , vil lige spørge jer småbådsfiskere . Jeg påtænker mig at købe en brugt båd . Har kigget lidt på en Ryds Big Fish . Sælger oplyser at båden ikke er CE Godkendt . Hvad betyder det for Mig . Kan min båd blive forsikret .

Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer