Min søn o...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031789 af
Besvaret af på emne Min søn o...
Vi nåede en tur på bæltet i lørdags i fint vejr, men irritendende meget strøm. Tror aldrig vi har mistet så meget grej før !! øv.
Vi havde godt nok svært ved at finde torsk. Vi så en del på loddet, som stod meget lokalt syd for specielt den østlige pylon, men vi drev al for hurtig over. Det blev til 8 pæne torsk fra 3-4kg på 7 timer.
Vi lå sammen med et par kuttere, som næsten ikke fangede noget.
Tilbage på land snakkede vi med et par stykker, som havde været ude i 10 timer efter "flade". Det var blevet til 40-50 stk, så måske skulle vi have satset på dem istedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031783 af
Fik I noget?

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031661 af
Glæder mig til at høre en rapport. Fisker selv fra Korsør, men synes det har været meget småt med torsk på det sidste derude. Fik en 5 kgs for nogle uger siden, men som eneste torsk på 3-4 timer.

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1175342 af
Min søn o... blev oprettet af
Min søn og jeg skal en tur på Storebælt i weekenden efter et par torsk. Vi har ikke været derude længe og vil lige høre, hvordan fiskeriet er pt. Vi sejler ud fra Korsør og plejer at ligge omkring østbroen (selvfølgelig ikke i renden !!). Vi skal nok komme med en lille rapport om hvordan det gik.

Knæk og bræk til alle i weekenden.

Christian

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer