"FLADFISKE...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031689 af
Besvaret af på emne "FLADFISKE...
Plejer at deltage i fladfisketurene da det er nogle meget hyggelige ture, kan desværre ikke denne gang da jeg er på tur til Vættern som helt sikkert også bliver meget hyggelig. Håber I får en god weekend.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031678 af
Hej
Jørgensen har ikke opgivet at deltage endnu. Vi er flyttet ind i vores nye "gamle" hus og er ved at indrette os. Det er/bliver super fedt når alt er ordnet og i orden og båden kan stå søklar hele døgnet i garagen.
Om jeg fatter folk der flytter i tide og utide, for det tager dog godt nok energien fra en, ikke fordi der er meget at lave men den daglige trummerum bliver totalt brudt op. (sikkert sundt vil nogen sige :-))

Det er stadig ikke sikkert, jeg når at få flyttet og klargjort båden fra den gamle adresse, men jeg ved man kan deltage i spisningen og overnatte i Bildsø til oplysning til andre, der måske har lyst til lidt fiske/mandehørm.

Bjarne har oplyst der er sidste tilmelding ca. d. 17 november

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031674 af
Jeg ville da også meget gerne deltage.

Men "desværre" er jeg på luksus fedtfinne tur på Vættern. Som dog sikkert også bliver hyggeligt.

Men jeg håber da, at TEAM ÆDEDOLKENE vil lave en tur igen til næste år. Jeg har erfaret, at der i Mullerup bliver lavet NYT SLÆBESTED og bolværk :-).. Der kunne også være hyggeligt. Fin havn med hytter, restaurant, gode parkeringsmuligheder og i nærheden af gode fladfiskepladser.
Men god luksus fladfisketur til dem der deltager.

Mere
16 år 3 uger siden #1031671 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne "FLADFISKE...
Hej Bjarne

Jeg vil gerne bestille en kasse orm til 140 kr, da vi kun deltager om Lørdagen.

Mvh. Allan (Simone)

• Gæst
  • Gæst
16 år 3 uger siden #1031670 af
Angående luksus fladfisketur fra Korsør

Jeg synes personligt at det er skuffende at se, at der ikke er flere der har meldt sig til. Bjarne og Bamse har lavet et kæmpe stort stykke arbejde i forbindelse med arrangering af fisketuren.

Det er hygge på et højt plan og ikke kun en konkurrence – arrangementet styrker kammeratskabet i klubben.

Så derfor en opfordring til både nye og gamle medlemmer ”se at komme ud af hullerne og meld jer til denne luksus tur)

Mvh
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 uger siden #1031630 af
Vi plejer normalt at regne med stk så hvad vejer 1 børsteorm:)))

Tid til at oprette siden: 0.202 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer