-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fredning a...
Fredning a...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 måned siden #1031573
af
Det er ikke kun nede ved jer den er gal. Hvis jeg skal have torsk med hjem, så skal jeg op på vragene nord for Skagen. Ud for min hjemhavn i Frederikshavn er den næsten ikke til at opdrive. Alle stenrev og lignende pletter er tømt for fisk. Det er en trist udvikling.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 måned siden #1031572
af
Tak for kommentarerne. Har også skrevet til DTU-Aqua, der jo også glimrer ved deres fravær i debatten. Ligger også under artikler.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 måned siden #1031571
af
Har haft en del ture på det sidste efter torsk i Storebælt. Der har været meget langt i mellem fangsterne. Har lige hørt om en torsketur fra Korsør med kutter hvor 20 mand ikke fangede en eneste torsk på 5 timer. Så tror heller ikke på de store fangster
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 måned siden #1031570
af
Overhørte en samtale imellem to skippere på et par lystfiskekuttere. De klage virkelig over mangel på torsk - og det i hele Storebælt. Så de historier med store torsk i Storebælt er vist en and. De snakkede også om at visse skipere stadig fortæller "gode" historier for at kapre kunder.
-
-
-
Gæst
-
16 år 1 måned siden #1031568
af
Jeg fisker ganske vist i et helt andet vand (rundt Fyn), og fra kysten, men trods rigtig mange ture (500+) har jeg ikke kunnet opdrive en torsk der holdt målet i ca. 10 år. Det kunne man trods alt tidligere. Så al hjælp til torsken må være kærkommen!
VH
Allan
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 1 måned siden #1031556
af
Har fået svar fra forbundet (incl. opfordring).. ligger samme sted som mit brev....kommentarer modtages gerne.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Fredning a...
Tid til at oprette siden: 0.222 sekunder