hejsa. Ove...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031193 af
Besvaret af på emne hejsa. Ove...
Vi var i bugten i går mellem 15 - 19 Det blev til en ørred med hjem (holdt lige mindstemålet, men smadret underkæbe gjorde udsætning umulig)

Fik et rigtig godt tilbud omkring sugehullerne, men jeg fjols havde ikke fået strammet min bremse ordenligt.. Så efter et godt udløb og en kort kamp ville den ikke være med mere.. anslået vægt omkring 3-4 kg.

Første huggede lige efter allan´s anvisning omkring sideplaner og lille blink.. -)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031037 af
Næsvis var også en kort tur i bugten fra 14 til 16 på sønakken, ikke så meget møg i vandet som frygtet, et enkelt dobbelthug hvoraf jeg fik den ene på 1.5 kg.

Mere
16 år 1 måned siden #1031029 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne hejsa. Ove...
En kort tur på bugten. Fra prikken til Juels grund masser af græs, faktisk så meget at jeg opgav og pakkede sammen. Ingen fisk.

• Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1031028 af
Er kommet hjem igen fra en knap så ophidsende tur på bugten. En fin fisk mistet ude på akvariet og ellers kun en undermåler og en stribe horn.
Meget ålegræs på det lidt lavere vand men fint nok ude omkring de 10 m.

• Gæst
  • Gæst
16 år 1 måned siden #1175205 af
hejsa. Ove... blev oprettet af
hejsa. Overvejer en morgen-tur imorgen lørdag på bugten. Der skal vel komme lidt mére gang i den på et eller andet tidspunkt. Er der nogen som har hørt noget spændene derude fra for nyligt.
Smutter nok ud fra Brøndby........

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer