-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle
...
Hej Alle
...
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030880
af
Hvis man ikke har lyst til at hjælpe, kan man jo bare lade være! Ser ikke noget problem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030877
af
Hej Henrik
Jamen er det ikke det, at forumet er til, eller har jeg misforstået. Vi skal da spørge hinanden om gode råd og diskutere forskellige emner.
Selvom der har været skrevet meget om ekko-lod, har jeg da tænkt mig at spørge, når jeg til vinter skal investere i nyt. Det kan jo være at nogen lige kan komme med et godt tilbud eller et guldkorn.
Jeg skal blandt andet til USA med arbejdet, måske skulle jeg overveje at købe det derovre.
Hilsen
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030834
af
Kan godt følge dig, men man skal også tænke på at hver gang der bliver spurgt, så kommer der nye svar fra nye personer med nye meninger og på den måde så kan der søges på endnu flere spørgsmål i søgefunktionen.
Jeg bruger selv søgefunktionen meget og sætter stor pris på de emner som har været oppe at vende flere/mange gange. Svarerne er nemlig ikke altid, faktisk sjældent helt ens.
Mvh
Kim
-
Henrik Erichsen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 2 måneder siden #1175159
af Henrik Erichsen
Hej Alle
Er det bare mig, eller er der eventyligt mange indlæg om "hvilken bil kan trække dit og dat" "hvilket træk skal jeg vælge" "hvilket oliefyr er det bedste" "hvordan laver jeg en trollingbar" osv osv. Ikke fordi at det kommer mig ved, men der er jo en rigtig god søgefunktion, som kan spare spørgeren en masse tid.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle
...
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder