Hej Alle ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030880 af
Besvaret af på emne Hej Alle ...
Hvis man ikke har lyst til at hjælpe, kan man jo bare lade være! Ser ikke noget problem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030877 af
Hej Henrik
Jamen er det ikke det, at forumet er til, eller har jeg misforstået. Vi skal da spørge hinanden om gode råd og diskutere forskellige emner.
Selvom der har været skrevet meget om ekko-lod, har jeg da tænkt mig at spørge, når jeg til vinter skal investere i nyt. Det kan jo være at nogen lige kan komme med et godt tilbud eller et guldkorn.
Jeg skal blandt andet til USA med arbejdet, måske skulle jeg overveje at købe det derovre.

Hilsen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030834 af
Kan godt følge dig, men man skal også tænke på at hver gang der bliver spurgt, så kommer der nye svar fra nye personer med nye meninger og på den måde så kan der søges på endnu flere spørgsmål i søgefunktionen.
Jeg bruger selv søgefunktionen meget og sætter stor pris på de emner som har været oppe at vende flere/mange gange. Svarerne er nemlig ikke altid, faktisk sjældent helt ens.
Mvh
Kim

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 2 måneder siden #1175159 af Henrik Erichsen
Hej Alle ... blev oprettet af Henrik Erichsen
Hej Alle

Er det bare mig, eller er der eventyligt mange indlæg om "hvilken bil kan trække dit og dat" "hvilket træk skal jeg vælge" "hvilket oliefyr er det bedste" "hvordan laver jeg en trollingbar" osv osv. Ikke fordi at det kommer mig ved, men der er jo en rigtig god søgefunktion, som kan spare spørgeren en masse tid.

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer