-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa
Hvis...
Hejsa
Hvis...
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030810
af
Nej ikke pilles. Jeg sætter dem gerne på med hovedet først og så trækker krogen med rundt i rejens form. Det holder helt fint.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030808
af
De der skalrejer, hvor er det man køber dem og hvordan sætter man dem på krogen så de ikke falder af og piller man dem først.
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030802
af
Fantastisk idé. Det vil også være rigtig godt at se på hvilke forfang I bruger til det. Der er stor forskel på ( for mig ihverttilfælde) om jeg bruger et almindeligt billigt paternoster eller et med hvide perler og perlemorsske når jeg fisker efter skrubber og andre flade. Tingeltangel fisker meget bedre!
Endelig hvis nogen har lyst ville det være megainteressant med en sammenligning mellem almindelige kroge og cirkelkroge - men så bliver det jo også næsten til en videnskabelig afhandling - måske til graden Master of Flatfishing
Knæk og bræk med det.
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030789
af
Okay okay, bøjer mig, tager på Sundet torsdag i stedet.... Altså hvis vejr, helbred og vind vil...
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030788
af
Jeg er også klar til at lave lidt statistisk arbejde Torsdag, er nok på Tårbæk Rev ca. kl. 9 Men hvis vejret er i top, sejler jeg måske længere op mod Ven.
Mit biddrag til statistikken bliver: Gulp Alive (Røde) og skalrejer.
God ide´ Jørgen med en tråd.
Hilsen Claus (GALAXEN)
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa
Hvis...