-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge Bugt...
Køge Bugt...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030615
af
Hej Lui . Vil lige fortælle at Køge Bugt holder ferie , fiskeriket kommer igang igen til efteråret Okt-Nov
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030610
af
Der sker heller ikke det store i Øresund for tiden! Vandet er stadig for varmt til ordentlige havørredfangster.
Makreller, torsk og andet kan dog godt fanges. Hvis jeg var jer, så ventede jeg til senere, måske oktober, så er der forhåbetligt gang i den igen.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 2 måneder siden #1030607
af Steen Højager
Hej Lui
Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke, hvordan vejret rent faktisk bliver, men bliver det 10 ms SØ, er det IKKE sjovt i Bugten. Der er tendens til, at bølgerne er forholdsvis korte og krappe, og slet ikke gode at sejle i, selvom det naturligvis KAN lade sig gøre. Ved sydøst kommer der også en masse ålegræs. Gammel sø ville jeg ikke være bange for, idet Bugten hurtigt lægger sig, når vinden er væk.
Lige pt. ville jeg dog køre de ekstra km og bruge Sundet i stedet. Der er der både ørred, torsk, horn, flade og lidt makrel.
Knæk og bræk Steen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1175108
af
Køge Bugt
Hej Alle
Vi er en flok tossede jyder der vil over og prøve jeres fiskevand, men vil lige høre om det er noget ved at køre så langt med den vejtudsigt de lover pt. med henholdvis 10 ms SØ fredag, 8 ms Ø lørdag, 6 ms Ø søndag. Eller er der en masse gammel sø man banker rundt i. Det må jo også godt være lidt behageligt. Vedr. fiskeriet i bugten kan jeg også læse det ikke er de store fangster der gøres i bugten pt. men kan da håbe på at blæsevejret presser nogle fisk ind i bugten.
På forhånd tak fot hjælpen
TTigrerdyr
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge Bugt...
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder