-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Woody var ...
Woody var ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030536
af
Hej Jan - dælme en flot makrel du har der. Jeg har også fanget på silde stykker før, virker fint men har haft lidt bedre held med tobis/anjoser. Skal på Sundet efter flade i morgen og vil derefter (såfremt tiden tillader) prøve at finde lidt makrel.
mvh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 2 måneder siden #1030535
af jan veiby
Hej
Handler det om makrel i sundet, så er det blevet min erfaring, at det ofte kan betale sig at fiske nordligt i sundet, når strømmen løber ind i sundet - altså syd gående. Syntes det bare er fedt at fiske ved Ven, men vælger ofte selv Helsingør som havn ved sydstrøm.Angående makrel-agn, så er det gennem årene blevet min klare efaring, at en fedet sildefilet skåret i tobisform ( lang og tynd ) er toppen af agn - også selv om den har været frosset. Jeg skal dog sige, at jeg altid drivfisker med flåd og sild - hviler ørene lidt og slukker motoren under det meste sommerfiskeri.I øvrigt - oktober kan give slemme overaskelser i form af solide makrel.
God vind Jan "Rauma"
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1175073
af
Woody var på Sundet idag efter makrel da de sidste ture har givet godt - vi kunne overhovedt ikke finde makrellerne - vi prøvede med tobis samt trollede med makrleforfang - lige megete hjalp det- de er bestemt ikke nemme at finde. Kom dog hjem med et par torsk og en spandfuld sild - kæmpe buler ved Nordhven.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Woody var ...
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder