-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Med den ve...
Med den ve...
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030422
af
Nej ikke endnu Poul.. men har godt nok hørt fra en bornholmer, at har man først prøvet røget torsk, så ryger man ikke andet.. Så det skal da helt sikkert prøves en dag..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030417
af
Åh ja, sry. Jonas. Men hvis sildene får en behandling som Mogens vil give dem (røget) er jeg med. Har du prøvet at ryge Torsk, Mogens. Det smager (min mening) også fint.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030400
af
Hej John.
Ja det er helt ok. Selvfølgelig..
Jeg kan ikke forestille mig, at det er fedt ude i Øresund med en død motor. Så vi skal da hjælpe hinanden.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030399
af
Hej Jonas.
Du må undskyld jeg ikke har ringet, men det var mig der gav ham dit telefon nummer.
Jeg kender ikke manden, men jeg var sammen med en der blev ringet op vedr. problemet.
Håber det var ok
-
-
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030393
af
Kan kun gi Jonas ret.. Makrellerne er ikke nemme i år, satsede på STOR makrel i går og fik trut og en bajmand..
I dag blev der satset på Pig og Slethvarre på Lappen sammen med John "Snoopy" og de blev igen til trut og en bajmand.. men vi fik da et par store sild med hjem til røgovnene..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 2 måneder siden #1030392
af
Gadusn@
Jeg tror du skal læse posten igen. Jeg HAR allerede VHF. Det var den anden gut der ikke havde.
Er du allerede begyndt på snapsen??
Jeg kan godt spise din saltsild også. Bare jeg må skylle efter med en ekstra snaps. Og du giver et par øl mere til tørsten
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Med den ve...
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder