Kommer der...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1030020 af
Besvaret af på emne Kommer der...
Hej, Bo. Jeg er dernede fra den 26. og skal nok prøve at sende noget hjem. Stormfuglen er kommet hjem sidste uge, han fik 4 tun og en guldmakrel, og der blev landet hver dag. Rene har også været der, men jeg har ikke hørt noget.
Knæk&bræk, Valkyrien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 3 måneder siden #1174959 af
Kommer der... blev oprettet af
Kommer der en thread med Tun fiskeri fra Kroatien ligesom sidste år?
Jeg regner personligt med en kort smut tur til Kroatien i ugerne 40+41+42(for at undgå tunfiske konkurrancen i uge 39, som er noget af et circus), der vil jeg gerne stå for at sende lidt info og billeder, som sidste år.
Men inden da kunne det jo være at andre også har fået den gode ide at tage et smut til Kroatien og evt. sende lidt info og billeder.
Denne gang vil jeg også forsøge mig ud i at fiske efter sværdfisk om natten(Har shoppet efter knæklys,bliklys, kroge), hvis der er nogle somligger inde med nogle gode råd modtages de meget gerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.137 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer