-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej. Leje ...
Hej. Leje ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029971
af
Hej Henrik. Jeg har undersøgt det med dit søkort, og det ser ud til, at det er noget jeg kan bruge. Du må gerne ringe til mig på tlf: 29271547.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029909
af
Hej Henrik. Jeg ved det ikke helt, men vil prøve at finde ud af, om det kan. Hvis der er andre her på tråden der ved det, så sig endelig til.
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1029886
af Henrik Erichsen
Jeg har ikke så meget styr på de der kort, men jeg har et Global map Gold card der hedder 5G085S, er det noget der kan bruges ?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029859
af
Hej Bo. Jo, vil gerne skrive lidt om det når vi kommer hjem.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029848
af
Hej Mads.
Jeg har ikke noget søkort, men vil rigtigt gerne høre om dit fiskeri i området når du kommer hjem.
Jeg kommer selv en del i det omtalte område, og har selv tit tænkt på at tage båden med.
Så kunne du ikke skrive lidt om slæbesteder, fiskeri osv, når du kommer hjem?
Med venlig hilsen
Bo
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1174947
af
Hej. Leje af søkort over norge. Jeg skal en tur til norge og fiske om en månedes tid, nærmere betegnet i noget der hedder Romsdalfjorden der ligger mellem Molde og Åndalsnæs. Derfor ville jeg høre om der var nogen her i klubben der var villige til at leje deres elektroniske søkort ud. Ved at der er nogle af jer der har været i nordnorge og fiske fra småbåd, så derfor ville jeg spørge jer. Kortet jeg søger, er et navionics SD-kort der har nr 29(det nr der viser hvilken del af Europa det dækker.)Og så skal det passe til min lowrance 3500c kortplotter. Jeg skriver leje af søkort, fordi jeg selvfølgelig er villig til at betale leje af søkortet, og jeg er også villig til at betale et dipositum for kortet. Kan kontaktes på 29271547 eller pr mail. Hilsen Mads.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej. Leje ...
Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder