-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej...
Er...
Hej...
Er...
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029825
af
Var en tur på Susannes i dag og på det dybe på øst siden at Hven.der var ingen sild og ingen torsk.jeg kunne se at kutterne lå længere nord på.jeg blev ikke ved hven så længe der var gode bølger,så gik ind under land for at fiske flade fik 25 stk fra kl 9,00 - 13,00.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1029819
af Peder Jensen
Hej.
Der er rimeligt med makrel nord for Ven. Jeg er lige kommet hjem fra 2 dages tur.
Der viste sig igen i år at man ikke bare smider sig i sildene og vupti! så har man 2 spande til agn, der skal sgu ledes lidt på nuværende tidspunkt.
Jeg fik dem jeg skulle bruge og så ellers trolle med silde haps i 30 – 50 fod, det er ret morsomt, med den langsomme fart kan nå og dumpe en pirk når man ser en bule tikke ind og så lige nive en torsk i ny og næ.
Men igen, der er gode og dårlige dage i onsdags fandt jeg ikke torsk på NV revet det var så fint om torsdagen.
Der var også masser at torsk på Banken syd for Ven. Så det er bare og kommer derudaf når strømmen er nord gående.
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029808
af
Kan sikkert finde nogle enkelte buler. Men det bedste torske fiskeri foregår nok mellem sildene det næste stikke tid.
Så frem med en sildeforfanget og en let pirk 100-250g lad sildene blive nede evt.hiver et par meter op.Når torsken tar er du ik i tvivl, lad derefter torsken løbe med silden ca 1min sørg for heletiden at have en kontakt. Husk at sildekrogene er små og torsken skal have lidt tid til at sluge silden. Forfang er bundet af min 0,60mm
Og nej har aldrig oplevet at de er kroget dybt.
God fornøjelse
Bo (Kongen)
P.S Kan stadig opleve et godt drivfiskeri på skrænter m.m
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029801
af
makrel fortsætter til vandet er tilbage på ca 12 grader - dvs ultimo oktober!
Bule torsk - tja - men jo flere sild der samler sig i sundet jo svære bliver det...
-
Martin Rasmussen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 11
-
-
16 år 3 måneder siden #1174936
af Martin Rasmussen
Hej...
Er der stadig bule torsk og makrel ved ven??? eller er det for sent??
Mvh Martin
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej...
Er...
Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder