Hvor kam m...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029332 af
Besvaret af på emne Hvor kam m...
Hej Dennis - du skal bestemt ikke gå i panik over ikke at kunne købe levende børsteorm. Jeg har i flere omgange prøvet GULP både i kombination med levende børsteorm og frosne skalrejer. Der er for mig ingen tvivl om, at Gulp fanger mindst lige så godt som Børsteorm - og min fornemmelse er faktisk den, at Gulp fanger bedre. Fordelen ved Gulp er endvidere den, at du altid kan have "friske" gulp i båden - og når du har fisket med gulpen piller du den blot af krogen og lægger den tilbage i spanden eller posen - så dur den igen næste gang.
På storebælt hvor vi drivfisker henover muslingebanker er Gulp endvidere langtidsholdbar og kan ofte klare en hel dags fiskeri, hvorimod børsteorm og skalrejer meget hurtigt bliver slidt af på bankerne.
Vi plejer at skære hver gulp-orm over i 2 - 3 stykker og monterer gulpen på den nederste krog og gerne en skalreje på den øverste :-)...
Du kan læse mere om gulp her :http://www.gulp.nu/Velkommen.html og bl.a. købe dem her eller i en hvilken som helst velasorteret grejpusher:-) www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=707
K&B

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029331 af
Besvaret af på emne Hvor kam m...
Man kan slet ikke købe dem på møn, nogen steder heller ikke i stege eller noget !?

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
16 år 4 måneder siden #1029274 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Hvor kam m...
Vi har prøvet nogle gange med uden de store resultater men prøv på nordsiden af klinten

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
16 år 4 måneder siden #1029273 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Hvor kam m...
Du skal tage orm med selv der indes ikke nogen steder i nærheden

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1171736 af
Hvor kam m... blev oprettet af
Hvor kam man købe børste orme nær flintholm havn, på møn ?

Og er de nogen der nogensinde har fisket flade i området ?

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer