Hej Skal t...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029036 af
Besvaret af på emne Hej Skal t...
Hej Lars

Slog op på en tilfældig grejside. www.fiskogfang.dk/
De har feks. et "superspinnesæt 2008" til 399kr. Det vil være ganske udemærket sådan som jeg forstår dit behov. Ikke dyrt fint og fancy. Men helt fint til formålet. Linen som er med er 0.20 som er fint til aborre.
Dog burde du sætte 0.30 på til lidt gedde fiskeri og så et stålforfang eller fletline forfang. da gedder har det med at kappe nylon linerne. Ovenstående sæt vil sagtens kunne klare gedder på 4-5 kg (stil bremsen blødt). Men satser du på monster gedder med mos på ryggen og utallige ar efter tidligere kontakter med for spinkelt grej, burde du købe en tand kraftigere grej.
mvh
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1029030 af
Besvaret af på emne Hej Skal t...
Gå til din lokale grej butik, og få kyndig vejledning- det er det du er bedst tjent med.
God Ferie -)

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1174788 af
Hej Skal t... blev oprettet af
Hej Skal til Sverige, nærmere bestemt en sø i Hultsfred området (Stora Hammarsjön).

Her i kan man eftersigende fange Aborre, Gedder & Hvidfisk.

Der er desværre intet fiskeudstyr i hytten, så jeg skal købe noget udstyr.
Jeg har nogle fiske stænger men ved ikke rigtig om snørren er noget hver længere.

Jeg ved ikke så meget om fiskeri, så spørg ikke hvad det er for nogle stænger jeg har (de kan deles på mdten :) )

Der følger båd med til hytten, så vi har ikke behov for at kunne kaste :)

Hvad vil I anbefale af udstyr (Vedhæft venligst et link til udstyret i anbefaler)

/lars

Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer