Er der nog...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1028969 af
Besvaret af på emne Er der nog...
Hej Per Olsen.
Du må gerne mail til mig hvis du her nogle positioner på pighvare ved korsør.Hvis du ikke vil lægge dem op her på siden.
Mhv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1028968 af
Er lige kommet hjem med 36 fine flade, de er fanget på 8-10 m vand. Ved broen...
Eller kan du srive en mail til mig hvis du måske vil prøve en pighvare ved korsør

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1028957 af
Det bliver fra korsør eller nyborg eller måske stigsnæs, Det er ikke så meget hvor jeg sejler fra, det er mere hvor der er muligheder. Jeg sejler til mulighederne om det så tager lidt tid:-). Håber på lidt gode spot.

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1028956 af
Fisker selv storebælt, hvor sejler du fra?

• Gæst
  • Gæst
16 år 4 måneder siden #1174769 af
Er der nog... blev oprettet af
Er der nogen der kan komme med nogle ca positioner på hvor man kan fange de forskellige arter i Storebælt? Jeg kan forstå at det vil blive offentliggjort inden start til DM, men da jeg syntes det kunne være spændende at prøve at fange lidt forskelligt inden, håber jeg på at der er nogle venlige sjæle, der vil dele lidt positioner i storebælt.

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer