-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
INFO om fi...
INFO om fi...
-
-
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1028887
af
Jeg er ikke misundelig (det er noget grimt noget), men hold da op hvor ville jeg gerne være med deroppe i det høje nord. Lige nu mangler jeg bare... båd, motor, trailer.. hmm, måske næste år
Knæk og bræk!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1028886
af
Lyder godt, Mogens. Vi tager den lange tur fra på torsdag, så det kan jo være vi lige ses inden I forlader det deroppe.
-
-
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1028885
af
Så er det NU, enlig fri fra job, Chrysleren er pakket og Nicolai ”RAGNO” er også klar på Fyn.
Jeg køre ned over Fyn i morgen tidlig og tager Nicolai med op til Saltstraumen hvor Lars ”RAGNO” venter os.
Så skal der fiskes igennem, det bliver bare så fedt.
Jeg mødte Nicolai og Lars ”RAGNO” første gang ved Saltstraumen sidste År 2007
Og fik en kæmpe oplevelse deroppe, det var min første Småbåds-tur.
Også kan holde fiske-ferie sammen igen i År det er sgu kanon.
”Det er jeg stolt af. Stort TAK til Lars RAGNO”
Billedet er fra sidste år 2007.
-
-
-
Gæst
-
16 år 4 måneder siden #1028879
af
En lille hilsen fra Saltstrømmen i det lyse nord... vi havde en god tur herop, men lang... heroppe har det været fint vejr, med enkelte små regnbyer..
I går blev der fisket igennem, fra kl 15 til kl 06 om mogenen, sammen med Mågeklatten og Ragno.
Vi startede i Misvær, men der var der kun torsk, salmon-ella fik en på 9,5 kg.
så var det afsted til de grønne bøjer, der havde Ragno en enkelt efterfølger.. så var det afsted til strømmen og fange lidt små sej for at få styrket moralen.. i salmon-eller fik vi sej på 3-4og 5 kg. (havde helt glemt hvor godt de fighter) så spiste vi lidt hurtige boller i karry og fik tanket og så var det afsted til Masterne.. ingen fisk. men en sikke et syn da vi rundede hjørnet ved masterne, den smukkeste midnatssol og vandet var glat som et spejl.. så Ragno foreslog vi sejlede til Einarsholmene.. 6 mil ud, men da vi kom frem har der millioner af små sej, vi prøvede dog at se om vi kunne finde noget stort imellem sejne, Mågeklatten fik dog en fin Lubbe på 4,5 kg.. vi sejlede tilbage til Masterne hvor vi lage os og agnede lidt mens vi fik et par røde pølser sammen med Ragno.. og bagefter mente Ragno det var cigar tid.. super hyggeligt.. vi var ved at være godt brugte, så vi vendte næsen hjemad. Jeg gik i kassen og de andre sluttede lige af med en Irsk kaffe..
Mvh Mogens "Salmon-Ella"
-
Søren Seneca Nielsen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 4 måneder siden #1028867
af Søren Seneca Nielsen
PR torsk på 14,5 KG mangler liiiige...500 g og en sej over 15 kg til WildWater nålen. Grand Slam WW er på en uge : Torsk,Sej Helleflynder på plus 15 kg!
Frederik vi ved du kan...
-
Søren Seneca Nielsen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-