-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
For og imo...
For og imo...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028533
af
Tak for hjælpen og tilbudene. Jeg var til klubaften i går og købte der, hvad jeg umiddelbart havde behov for!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028506
af
øhh hvad er de der bornholmerstackere..? Prøvede at søge på forumet, men fandt intet
-
-
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028500
af
Vi har dem i klubben, og de kan købes om mandagen på klubaftener.
.... Og der er super gode
)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028498
af
JEg TRO VI STADIG HAR DEM I KLUBBEN KAN KØBES PÅ KLUB AFTNER !!
hader Caps Lock
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1174684
af
For og imod Nielsens originale bornholmerstackere har dette forum allerede diskuteret, så det er ikke det, jeg gerne vil med denne tråd. MEN, hvor kan man købe dem henne??? Ikke hos Tempo både, Sportdres, Hvidovre Sport eller Fiskeland i Rødovre. Jeg har også søgt på nettet, men det er ikke lykkes mig at finde nogen udbydere!!
jeg mistede to ved mit seneste uheld med båden (knækket downriggerwire på trods af snubber) og nu vil jeg gerne købe nogle nye at sætte på! jeg har købt båden med disse stackere på og jeg vil gerne fortsætte med dem, da jeg synes, at de virker fint.
Jeg vil helst ikke gå over til Quick Slip stackeren, da jeg ikke mener at en metaldims, der kører op og ned af eller roterer på wiren er det sundeste for den!
Men altså ikke en tråd for og imod, men bare navnet på et sted, hvor jeg kan købe stackerne.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
For og imo...
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder