Husk at s?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028435 af
Besvaret af på emne Husk at s?...
Tak for oplysningen. De to gange jeg har købt rampe kort/nøgle, er jeg ikke blevet oplyst om at mærkaten skal være på båden eler bilen! Det kan være det ville hjælpe hvis havnefodgen fortalte dette!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 5 måneder siden #1028322 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Husk at s?...
Nu er det ikke kun havnefogeden, der skal "lukke" efter sig. Jeg tror, at der er flere, der i misforstået "venlighed" undlader at sætte kæden på, når de har sat båden i vandet, og dermed giver plads til gratisterne.Og det er virkeligt misforstået fordi vi ender i en situation, hvor der snart ikke er en ledig rampe på ørsundskysten eller i køge. - Så når båden er i vandet så på med kæden igen!
Hilsen
Peter
Team Nauta

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028320 af
Jeg mødte også havnefogeden fredag formiddag. Da jeg tog ud ved 5-tiden fredag morgen, var kæden taget af for begge ramper, så jeg regnede med, at det nok var med vilje pga. et eller andet arrangement. Men det var det ikke. Så derfor også en opfordring fra havnefogeden til altid at låse efter sig. Det skulle klare nogle af gratisterne.

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028315 af
Det eneste mærke de udlevere når du køber årskort til køge.. Det er hvidt/gennemsigtigt med byvåben og der står køge marina 2008 samt et nr+bogstav

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028311 af
Hvad farve er det der er rampemærket.
har sgu glemt det :)

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028299 af
Fint skrevet... Håber ikke vi andre kommer til at betale for "fuskerne" Men måske de bare skulle lave lidt mere kontrol.. For ja vi har også set nogle der ikke havde mærker på..!

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer