-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Husk at s?...
Husk at s?...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028435
af
Tak for oplysningen. De to gange jeg har købt rampe kort/nøgle, er jeg ikke blevet oplyst om at mærkaten skal være på båden eler bilen! Det kan være det ville hjælpe hvis havnefodgen fortalte dette!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
peter michael ibsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 5 måneder siden #1028322
af peter michael ibsen
Nu er det ikke kun havnefogeden, der skal "lukke" efter sig. Jeg tror, at der er flere, der i misforstået "venlighed" undlader at sætte kæden på, når de har sat båden i vandet, og dermed giver plads til gratisterne.Og det er virkeligt misforstået fordi vi ender i en situation, hvor der snart ikke er en ledig rampe på ørsundskysten eller i køge. - Så når båden er i vandet så på med kæden igen!
Hilsen
Peter
Team Nauta
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028320
af
Jeg mødte også havnefogeden fredag formiddag. Da jeg tog ud ved 5-tiden fredag morgen, var kæden taget af for begge ramper, så jeg regnede med, at det nok var med vilje pga. et eller andet arrangement. Men det var det ikke. Så derfor også en opfordring fra havnefogeden til altid at låse efter sig. Det skulle klare nogle af gratisterne.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028315
af
Det eneste mærke de udlevere når du køber årskort til køge.. Det er hvidt/gennemsigtigt med byvåben og der står køge marina 2008 samt et nr+bogstav
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028311
af
Hvad farve er det der er rampemærket.
har sgu glemt det
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028299
af
Fint skrevet... Håber ikke vi andre kommer til at betale for "fuskerne" Men måske de bare skulle lave lidt mere kontrol.. For ja vi har også set nogle der ikke havde mærker på..!
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Husk at s?...
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder