-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi regner ...
Vi regner ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028305
af
Martin, jeg har sendt dig en mail...
"Team Hejren"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028304
af
Der var også lidt at lodde på vejen ind mod havn - Men de var ikke sultne
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028302
af
Hej Carsten.. Ja vi kaldte faktisk også jer nogle gange.. og startede med lige at vende lous flak for at kikke efter jer.. Men vi så jer ikke og hørte jer ikke.. Måske jeg liige skal have set om jeg sender med 5 eller 20 w (nybegynder er man jo)
Det var omkring kirkebakkerne og sydover på mellem 40 og 60 fod at vi fandt dem.. Men først hen under aften.. der var også lidt sild at lodde.. men ikke rigtig nogle torsk..
Måske vi skal bytte mobil nr... Bare sådan at vi lige kan fange hinanden næste gang
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028300
af
Hej Martin.
Det var ærgerligt med de ”smuttere”.. Du må lade fruen blive hjemme næste gang
Vi fik omkring 25 fladfisk på Lous Flak og ved Hvens NV rev, heriblandt en del rigtigt flotte skrubber, men vi havde faktisk problemer med kun at drive ½ knob…
Hvor ved Hven fandt i alle de blankfisk ? Jeg så jer slet ikke, og kaldte jer faktisk på radioen, men uden respons..
”Team Hejren”
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028298
af
Sikke en tur vi havde.. ikke mange flade (drev 1,6) Men hold da op ørred/laks havde åbenbart aftalt familiemøde omkring hven.. klemmen på stangen der fiskede på 20 fod bliver udløst med noget der ligner et solit bundhug og 150 fod line bliver flået af hjulet inden for meget kort til.. Så vender fisken og tager 100 fod ind mod båden (som stadig er i fart) det gør den hurtigere end hjulet kan rulle med.. Båden er nu stoppet og alle andre stænger er kommet ind (den ene med en ørred på 1,5 kg.) Så er der kontakt med fisken igen og man kan se på stangen det er en STOR fisk.. 20-30 meter løber den først styrbord og bagbord for at krølle stangen helt sammen og sige tak for denne gang
Det var uden tvivl en ørred/laks et godt stykke over de 5 kg.. og nej bremsen var ikke for stram
Vi vender båden.. 5 min senere endnu en ørred sidder på.. Men heller ikke den vil med helt ind..
Behøver jeg sige det var konen der mistede begge fisk.. mon man skulle sætte krog på hendes blink næste gang..?
Men generalt loddet vi rigtig mange seriøse "bananer" på mellem 10 og 35 fod.. Så håber de holder familiefest igen næste gang vi kommer ud..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 5 måneder siden #1028260
af
Hej Martin. Vi tager ud fra Rungsted ved 7 tiden - også efter flade. Prøver på ydersiden af Lous Flak på 8-10 meter vand. Er på kanal 72..
"Team Hejren"
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi regner ...
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder