Hej fiske ...

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 5 måneder siden #1028239 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne Hej fiske ...
nej går ud fra de bare holder det bagerste bassin lukket.. de sagde bare i nyhederne at der ville være lukket for sejlads imorgen ....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 5 måneder siden #1028234 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Hej fiske ...
Jeg var ude idag... gloede hodt nok noget da de havde lukket halvdelen af havnen.... har de lukket det hele nu???

Det blev forresten ikke til noget at skrive hjem om... var også kun ude 3 timer...

Mvh Martin

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 5 måneder siden #1028233 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne Hej fiske ...
tror folk holder inde med fangst rapporterne her op til DM... og det kan man jo ikke rigtig sige noget til. Men man kunne da håbe på at der kom nogle rappoerter ind uden præcist fangst sted da det ville holde siden lidt mere spændende... jeg personligt har ikke fanget noget men skal ud lørdag når havnen åbner igen ... :o( havde ellers håbet på imorgen men strisserne har sku lukket den.. ( brøndby ) øv.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1174618 af
Hej fiske ... blev oprettet af
Hej fiske venner. Jeg har ikke set særlig mange rapporter om havørreder på det seneste. Får I andre noget og hvordan er fiskeriet i øjeblikket. Selv fik jeg en fin havørred i sidste uge ved Dragør på 2,10 kg. Eller gennem I bare info her op til DM :-)

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer