Saltstraum...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028174 af
Besvaret af på emne Saltstraum...
Tak for info...
Ja Lars, sådan går det jo når afkommet overhaler indenom -) Hvis Nicolai fanger en HØ der er meget større end den fra Møn, skal du vist have slæbejolle med...Og vi glæder os da også til at give jer "kamp til stregen" hvad angår Sej osv....Er sikker på vi nok skal få nogle gode ture i det norske..sender dig lige en mail med oplysningerne...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028166 af
Hej Gadus''en
Hvis - hvis - hvis !!!! Hvis en eller anden venlig SSK''er ikke havde fortalt Nicolai, at havørrederne var meget større i Køge Bugt end den han fangede på Møn, og om han ikke skulle med til DM i Trolling den 14.-15. juni, så var jeg på vej til saltstraumen NU. Men da Nicolai hørte disse ord om de større havørreder og DM i Køge, spurgte han mig: Det har du da ikke fortalt mig noget om! Så nu tager Tean RAGNO altså til DM i Køge. Jeg havde ellers gjort mig umådelig umage for at "skjule" dette DM for ham, men det kiksede på målstregen. Og egentlig godt nok, for sandheden er jo, at vi begge glæder os til at mødes med alle fiskevennerne. Men når det nu er sagt, så kan jeg oplyse dig, at når Nicolai er kørt i skole mandag den 16. juni, så tager det mig ikke mange timer at skifte trollinggrejet ud med det lidt kraftigere, der skal bruges deroppe nordpå. Jeg kører så snart jeg er klar, uanset hvad klokken er. Tager som sidste år Indlandsvejen op til Arjeplog og svinger mod vest. Har lige skiftet hjullejer og sat nye bremser på traileren og Transporteren har fået 2 nye bagdæk. Er fristet til at tage en reserve-vandpumpe til Transporteren med, men jeg regner ikke med, at den laver samme lusede nummer med mig som sidste år -) Tja - et par ekstra underhylere og en tandbørste samt godt med tobak til piben og nogle fede cigarer når de helt store skal fejres - ret meget behøves vel egentlig ikke. Glæder mig til at se dig og sønnike deroppe og lad os for en sikkerheds skyld lige bytte mobil-nummer. Og til alle jer andre som også tager den lange tur nordpå - jeg glæder mig også til at se jer.
MVH / Lars "RAGNO" *)))))))))))

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028154 af
og benzin i store dunke kan Tollerne heller ikke li..

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028150 af
Hej poul-erik
Hvornår skal i afsted ?? vær obs på inførselsregler på øl/vin/sprut,taler af bitter erfaring.
Steen/Smølfen

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028148 af
Køb det meste i Danmark , i Norge er alt bare DYRT . Jeg mener (meget dyrt)

• Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1174608 af
Saltstraum... blev oprettet af
Saltstraumen..
Nu nærmer tiden sig, hvor en del af os drager nordpå. Jeg vil sige tak til alle dem der har bidraget med deres viden om turen, fiskeriet osv. Spec. tak til Lars "Ragno". MEN af mere praktiske spørgsmål melder sig blandt andet: ruten derop/hjem. Fødevarer, hvad skal man have med hjemmefra. Er der andre ting man skal være opmærksom på...

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer