Udmeldelse...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028184 af
Besvaret af på emne Udmeldelse...
hej det er ikke michael der skriver her men henden der lyde til at være roden til at hvad der bliver brugt i mod michael
hvad med at holde inde med alle de sjov ider i har når i ikke ved hvad der er sket mellem mig og michael men i er dygtig til at lave en fjer til en hel hønsegård
jeg håber at I kan få michael tilbage i klubbe for den er hans et og alt
men hvad med at give ham et besøg og se hvordan han har indrette sig i lejligheden han give nok en kop kaffe/øl hvis I kom forbi
mvh jane jyden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 5 måneder siden #1028131 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Udmeldelse...
Det er da forrykt at et medlem ligefrem kan moppes ud af en klub.. Men nu skriver du også at du har "hørt" at dette skulle være årsagen, hvad med at få en konkret historie fra Yrsa2 inden vi alle farer i blækhuset

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028127 af
Jeg vil også give min støtte til Michael. Han har altid hjulpet mig med positioner og andre ting jeg har spurt om. Så jeg håber da han kommer tilbagde.
Team Bøge.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028123 af
Herfra skal der også lyde et "kom tilbage til os" til Michael. Få i klubben har jeg oplevet som Michael. Uselvisk og hjælpsom så man tror det er løgn. Hvem andre i klubben har i den grad været villige til at dele ud af viden, tricks og positioner til os alle som Michael?
Ingen andre når Michael til sokkeholderne!
Hvis det er korrekt at det er mobning kan jeg kun tilslutte mig Christoffs ordvalg: RØVHULLER!!!! DET KAN SGU DA IKKE VÆRE RIGTIGT???? Vi er en klub hvor vi mødes om fællesskab udløst af en hobby - det er da ikke en konkurrencepræget arbejdsplads - vi er her for at hygge os og have det rart sammen. Lige præcis på dette punkt er Michael en ener!!! Derfor SKAL der være plads til Michael og hans lige. Derfor bliver klubben sgu mere tom uden ham.
Med håbet om at vi ser Michael igen - tilbage i storform på det mentale plan.
Og til Røvhullerne: SKRID! JER er der IKKE plads til!
Ps: Undskyld anvendelsen af store bogstaver, udråbstegn og sgu - men jeg blev fand''me harm og skuffet!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028122 af
Jette og jeg kan kun slutte os til alt hvad der skrevet og håber på at Michael vender tilbage, for ham kan vi sgu da ikke undvære i klubben.....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 5 måneder siden #1028117 af
I denne klub burde der være plads til os alle, og Hvis der ikke skulle være plads til en hjælpsom fyr som Michael, er der noget helt galt. Håber at Michael melder sig ind igen, han hører til i klubben.

Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer