Hej Fiskev...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027595 af
Besvaret af på emne Hej Fiskev...
Nej rampen ved Havnsø er sjældent sjov at komme til en weekend hvor det er godt vejr.. hehe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027594 af
kan så kun sige at i Havnsø søndag eftermmidag ikke var sjov.
En rampe og for mange båd, et par stykker med problemer på båd/trailer eller folk der ikke kan trække ind eller væk fra broen, tror jeg vil give havnefoden de 10 rampe bud, så kunne der laves et skilt, men det hjælper nok ikke.
der var mange som godt kunne hjælpe lidt til men flere der syndes det var sjovt at se på.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027576 af
Desværre er det hverdag for os som bruger rampen ofte. Måske så meget sagt men det er i hvertfald ikke første gang det sker og du vil helt sikket oplve det igen. Værst er dog at folk " i egne rækker" har glemt alt om "de 10 bud" som jeg ellers synes folk er rigtigt flinke til at huske.
Således havde en person parkeret sin bil med bådtrailer på tværs af 2 ramper i går omkring kl 15.30 og var gået hen for at hente sin båd, som jeg kan forestille mig lå fortøjret på en havneplads uden så meget som en chance for at andre kunne komme til ved de ramper. På traileren var et klistermærke fra SSK så jeg ved det var egne rækker. Medmindre båden er solgt til ´en "udenfor" som ikke helt kender god brug og skik.
Og ganske rigtigt når man tillader sig at henstille, efter min mening høfligt, pænt og venligt (ikke sikkert andre opfatter det sådan skal jeg sige til deres forsvar, man ved jo aldrig) så bliver man fejet af med alskins udtryk af værste karatér.
Det er nok bare én af de ting man må leve med og ja heldigvis er der ingen tidsramme, som sådan, når man dyrker vores hobby så det går jo nok altsammen. Vi skal jo alle være her. Nogen åbenbart mere end andre..

• Dennie Johansen
  • Dennie Johansen's profilbillede Emne forfatter
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
16 år 6 måneder siden #1174486 af Dennie Johansen
Hej Fiskev... blev oprettet af Dennie Johansen
Hej Fiskevenner.
Havde en lidt ireterende oplevelse af Køge Søndag. Det er da utroligt hvad det gode vejr kan bidrage til. Da vi efter nogle timer på vandet vendte tilbage til rampen for at tage op, var der ren kaos.! Mange havde lagt vejen omkring havnen i det gode vejr, Bla. en del motorcyklister, som havde fået den geniale ide`at skulle line alle deres Pryd genstande op foran Restauranten og foran ramperne, med det resultat at det var meget besværligt, for ikke at sige næsten umuligt at få manøvreret traileren ind mellem motorcykler og parkerede biler.Ville jo gerne have set hvad der var sket hvis man havde ramt en af disse udstillingsgenstande, og udløst en domino effeckt.Sikken en balade der ville blive.!!!Et svagt pip til nogle af de tilstedeværende omkring den pragtfulde parkering de havde foretaget, resulterede jo også kun i et bøst blik fra dem.
Syntes det er utroligt. Man kunne måske fra klubben rette en henvendelse til havnefogeden omkring dette problem. Måske løse det med skiltning.!!

Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer