Hej Flemming.
Jeg lægger i fra Hundige, så et godt udgangs punkt for mig er 10-meter kurven. Når den bliver nået, så er det alt efter hvordan mit humør er, om jeg sejler mod nord eller syd, (som regel når jeg begge dele
). Bliv på kurven, med nogle enkelte afstikkere til siderne. Variér din hastighed. Jeg sejler mellem 2 - 3,5 kn. Fiskedybden er fra bunden og op til overfladen (har fanget ørred i hele spektret).
Valg af agn er meget individuel, men fisk med det du tror på. ”Andre” gode agn i Bugten er Pirat og Apex, men kig under ”Læs rappoter” under ”Fangster” og se hvad andre fanger på. Gode hot-Spots kan være: Akvariet, Prikken, Juels Grund og Tude-Marie . Specielt lige øst for Akvariet, har jeg gjort gode fangster. Positionerne kan du finde ved at bruge søgefunktionen under ”Forum”
Hvis ikke du er medlem endnu, kan jeg på det kraftigste anbefale det, hvis du har tænkt dig at trolle i fremtiden. Som medlem har du fri adgang til klubben, som holder åben stort set hver mandag, og der kan du få al den hjælp du ønsker dig. Vi trollingfiskere er ikke så bange for at give gode råd
til andre, jeg mener hvorfor skal du bruge tid på noget hvis svaret allerede findes.
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget, og hvis ikke så prøv igen, så vil der nok være en anden venlig sjæl tilstede.
Mvh. TEAM JANKA