Hej med je...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027545 af
Besvaret af på emne Hej med je...
Tak for svarene :-)
Mit udgangspunkt er også hundige og jeg mener også at jeg har gjort det samme som jer med , fart og agn valg, måske på lidt lavere vand
Er foriøvrigt medlem af klubben.
Var ude i dag omkring tudemarie og aflandshage på ca 5-7 m vand ,fik to hornfisk
men mangler det store gennembrud hvad angår ørreder!!! kunne også bruge nogle positioner til noget fladfiskeri eller noget kaste fiskeri efter torsk,(hvis det ellers findes her i bugten) når jeg kan få lokket familien med til lidt fiskeri
mvh Flemming

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027531 af
Hej Flemming.

Jeg lægger i fra Hundige, så et godt udgangs punkt for mig er 10-meter kurven. Når den bliver nået, så er det alt efter hvordan mit humør er, om jeg sejler mod nord eller syd, (som regel når jeg begge dele ;-)). Bliv på kurven, med nogle enkelte afstikkere til siderne. Variér din hastighed. Jeg sejler mellem 2 - 3,5 kn. Fiskedybden er fra bunden og op til overfladen (har fanget ørred i hele spektret).
Valg af agn er meget individuel, men fisk med det du tror på. ”Andre” gode agn i Bugten er Pirat og Apex, men kig under ”Læs rappoter” under ”Fangster” og se hvad andre fanger på. Gode hot-Spots kan være: Akvariet, Prikken, Juels Grund og Tude-Marie . Specielt lige øst for Akvariet, har jeg gjort gode fangster. Positionerne kan du finde ved at bruge søgefunktionen under ”Forum”
Hvis ikke du er medlem endnu, kan jeg på det kraftigste anbefale det, hvis du har tænkt dig at trolle i fremtiden. Som medlem har du fri adgang til klubben, som holder åben stort set hver mandag, og der kan du få al den hjælp du ønsker dig. Vi trollingfiskere er ikke så bange for at give gode råd ;-) til andre, jeg mener hvorfor skal du bruge tid på noget hvis svaret allerede findes.
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget, og hvis ikke så prøv igen, så vil der nok være en anden venlig sjæl tilstede.

Mvh. TEAM JANKA

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1027524 af
Hej Flemming et stort spring er at købe claus fiskekort det er for det meste kanter og skranter fiske står omkring så det er en meget stor hjælp for de fleste også hvad de forskeldige pladser hedder ! K&B

• Gæst
  • Gæst
16 år 6 måneder siden #1174475 af
Hej med je... blev oprettet af
Hej med jer !
Nu har jeg trollet en del i den nordlige del af køge bugt, de senere år .
Jeg har fisket med alt muligt og i forskellige dybder, men har kun fanget enkelte horn,torsk og ørreder
Er der nogen der har nogle gode tips til fart, agn ,dybder og positioner så jeg kan få hul på bylden???
hilsen Flemming

Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer