-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej
Har n...
Hej
Har n...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027417
af
Hej Allan...
Jeg har prøvet GULP-produkter incl. børsteormene og det er overbevisende - vi har flere gange prøvet at fiske med gulp på styrbord og sand- og børsteorm på bagbord side. Uden at det er en "videnskabelig test" må jeg blot konstatere, at der er signifikant flere fisk på Gulpen.
Fordelen ved drivfiskeri efter flade er endvidere, at Gulpen kan holde til en hel dags fiskeri uden at blive revet i stykker af muslingebankerne.
Farvoritkombinationen i storebælt er Gulp på den nederste krog og en hel skalreje kroget på en krog 6/0 det virker
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027414
af
nv revet ved hven er heller ikke at kimse af inde på lidt laver vand 8-12 m men det er vidst lidt tidligt der over men det er der måske nogen andre der ved lidt mere om.....
knæk og bræk
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027411
af
Hej Allan! Køb nu almindelige børsteorm og sandorm, så er jeg sikker på du fanger noget! Så prøv at tage en tur på Disken.
Så skulle den være i vinkel,
K&B
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1174452
af
Hej
Har nu købt mig en Drago 550 og er begyndt at fiske primært i Øresund. Skal til at lære at Troll-fiske men var ude i sidste weekend ved Ven for at fange flade. Havde købt Gulp børsteorm men fangede ikke én eneste fladfisk - er der nogen der har erfaringe med Gulp børsteorm positiv/negavtiv ?
Mvh Allan
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej
Har n...
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder