-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej med je...
Hej med je...
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027006
af
Hej Prøv at se på indlæg 8056, der er svar på alle dine spørgsmål, og lidt til... K&B
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Dennie Johansen
-
Emne forfatter
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1174346
af Dennie Johansen
Hej med jer. Da jeg er ny i faget og aldrig før har været på Møn og trolle, kunne jeg godt have brug for at høre lidt nærmere herom.!! Skulle der være nogen der havde lyst til at oplyse lidt herom, hører jeg gerne. Fiskeriet på Møn er det også muligt at fiske Laks inde for en rimelig afstand af land, eller er det ved Rugen det hele foregår.? Har læst en del raporter herinde, men det er hoveddsagligt ved Kondomet og Rugen der skrives om. Hvordan er chancerne inde under land? eller er det bare udelukket.? Planlægger en tur derned evt. Fredag da vejret lover meget godt. Skulle nogen have nogle positioner de har lyst til at dele ud af, er jeg meget lydhør og åben for det. <br />
Omkring fiskeriet i bugten,: Jeg var en tur dernede i Tirsdags i det gode vejr. Fiskeriet er der ikke noget at skrive om. 4 fisk der alle måtte tilbage igen, da de var under mål. Ærgeligt. ! Er fiskeriet flyttet over omkring Aulandshage og deromkring. ? Har hørt at der skulle være en periode hvor fiskeriet foregår derovre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej med je...
Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder