Hvor I Kø...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027072 af
Besvaret af på emne Hvor I Kø...
hej<br />
jeg var ude ved tudemarie sidste lørdag og der gav 4 stk fra 3 til 5 kg <br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026983 af
Besvaret af på emne Hvor I Kø...
MANGE tak for de informative svar. Jeg håber virkelig på rimeligt vejr såbåden kan få sin fiske dåb.

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026958 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Hvor I Kø...
Kan som trolling/kystfisker så supplere med at fangsterne ved stevns kyst er helt sindsyge i øjeblikket

Mere
16 år 7 måneder siden #1026956 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Hvor I Kø...
Hej Thomas<br />
<br />
Som nævnt har det hidtil været Køge-området, der har givet rigtig mange fisk, men i april-maj sidste år var fiskeriet i den nordlige del helt ustyrligt.<br />
<br />
Så også jeg tror, at fiskeriet rykker nord over med det mere forårsagtige vejr. <br />
<br />
Hvis du går ud fra Brøndby, så start med at sætte agnene lige der hvor bundgarnene slutter og trol syd-sydvest mod akvariet og taq nogle runder der.<br />
Giver det ikke noget, så sæt kursen mod Tude-bøjen og sejl derefter langs 10-meter kurven mod Amager og Aulands Hage. <br />
<br />
Eet af disse steder BURDE give fisk ;-)) Giv en melding, når du har prøvet.<br />
<br />
Knæk & bræk<br />
Steen

• peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026952 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Hvor I Kø...
Hej Thomas - i takt med at temperaturen stiger, er det min erfaring, at fiskeriet rykker mere nordpå mod tudemarie og aflandshage. Der har bestemt været godt fiskeri ved Køge, men her medio april ville jeg ville starte på tudemarie og følge ti- meter kurven over "hullerne" mod aflandshage. Så skal der nok ske noget undervejs!<br />
hilsen<br />
Peter<br />
Team Nauta

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1174336 af
Hvor I Kø... blev oprettet af
Hvor I Køgebugt skal der fiskes ??<br />
Jeg håber at kunne komme ud på bådens jomfru trolling-tur i kommende weekend, evt fredag.Tager ud fra Brøndby havn, men hvorhen. Er der nogen som har fisket omkring akvariet og tudebøjen osv eller skal jeg sejle til Køge ??????

Tid til at oprette siden: 0.222 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer