Parkering ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026642 af
Besvaret af på emne Parkering ...
Næh - for det er ikke det man bliver bedt om når man køber rampekort - der anvises den nordlige parkeringsplads bag ved stranden.<br />
MEN det er da ufatteligt at sejlklubberne, stadig kan fastholde de store tomme Grus arealer i sommer perioden - BOMKORT som udleveres fra 1 maj og automatisk lukkes 1 oktober - Ville være den helt rigtige løsning!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026639 af
I kan da bare holde på den p-plads som ligger på højre side når man kører ned til ramperne...

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026636 af
Jamen så ku det være rart med nogle markerede båse at parkere i,,, for når jeg er i bugten parkerer jeg også bagved den foran holdene... og uden at være klar over at jeg gjorde noget galt.........<br />
<br />
Men det er skrevet bag øret og undskyld

Mere
16 år 7 måneder siden #1026632 af Per Sparre
Besvaret af Per Sparre på emne Parkering ...
Hej Flemming jeg var forbi ppladsen lørdag 5-4-2008 der var ikke det problem du skriver om alle holdt parkeret skråt og der var rigtig mange 20-30 trailere det var ok<br />
mvh Per Sparre

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1174281 af
Parkering ... blev oprettet af
Parkering på den store p-plads i køge lystbåde havn.<br />
Jeg var forbi i dag.det er utroligt at der ikke er nogle der kan finde ud af at skrå-parkerer med trailer, de fleste parkerer langs kanterne på p-pladsen og tager utrolig megen plads.<br />
Husk skrå-parkering så er der plads til flere,du kan også koble din trailer af.<br />
Formand<br />
SSK<br />
Flemming Jørgensen

Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer