-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Parkering ...
Parkering ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026642
af
Næh - for det er ikke det man bliver bedt om når man køber rampekort - der anvises den nordlige parkeringsplads bag ved stranden.<br />
MEN det er da ufatteligt at sejlklubberne, stadig kan fastholde de store tomme Grus arealer i sommer perioden - BOMKORT som udleveres fra 1 maj og automatisk lukkes 1 oktober - Ville være den helt rigtige løsning!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026639
af
I kan da bare holde på den p-plads som ligger på højre side når man kører ned til ramperne...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026636
af
Jamen så ku det være rart med nogle markerede båse at parkere i,,, for når jeg er i bugten parkerer jeg også bagved den foran holdene... og uden at være klar over at jeg gjorde noget galt.........<br />
<br />
Men det er skrevet bag øret og undskyld
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026632
af Per Sparre
Hej Flemming jeg var forbi ppladsen lørdag 5-4-2008 der var ikke det problem du skriver om alle holdt parkeret skråt og der var rigtig mange 20-30 trailere det var ok<br />
mvh Per Sparre
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1174281
af
Parkering på den store p-plads i køge lystbåde havn.<br />
Jeg var forbi i dag.det er utroligt at der ikke er nogle der kan finde ud af at skrå-parkerer med trailer, de fleste parkerer langs kanterne på p-pladsen og tager utrolig megen plads.<br />
Husk skrå-parkering så er der plads til flere,du kan også koble din trailer af.<br />
Formand<br />
SSK<br />
Flemming Jørgensen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Parkering ...