Er der nog...

Mere
16 år 7 måneder siden #1026245 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Er der nog...
Hejsa<br />
<br />
Vixen kom sent ud og startede fiskeriet lige nord om Prikken ca. 11.30, men fik alligevel et rigtig godt fiskeri. Første blanke i kassen efter en lille halv time og derefter en pause på ca. halvanden time. Så gik det slag i slag med blanke på 3,5 - 5,3 og 6,5 som de bedste af ialt 9 kontakter. Den på 6,5 kg var for øvrigt laks og bød på en sjov fight. Den huggede på en klassisk sort/hvid 'stive' uden flasher eller dodger (i forlængelse af en anden tråd omkring dette spørgsmål) ;-))<br />
<br />
Alle fisk blev taget inden for et meget lille område, hvor der ofte var en spøjs lodning med kæmpe 'kasser' som fyldte mere end 2/3 af vandsøjlen. Da flere af fiskene havde kæften proppet med småsild, regner jeg med at denne lodning var tætte sildestimer. Som Peder på Mia sagde igår - de leger 'jeg vil være i midten' ;-)<br />
<br />
Knæk og bræk<br />
Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
16 år 7 måneder siden #1026244 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Er der nog...
Hejsa<br />
<br />
Vixen kom sent ud og startede fiskeriet lige nord om Prikken ca. 11.30, men fik alligevel et rigtig godt fiskeri. Første blanke i kassen efter en lille halv time og derefter en pause på ca. halvanden time. Så gik det slag i slag med blanke på 3,5 - 5,3 og 6,5 som de bedste af ialt 9 kontakter. Den på 6,5 kg var for øvrigt laks og bød på en sjov fight. Den huggede på en klassisk sort/hvid 'stive' uden flasher eller dodger (i forlængelse af en anden tråd omkring dette spørgsmål) ;-))<br />
<br />
Alle fisk blev taget inden for et meget lille område, hvor der ofte var en spøjs lodning med kæmpe 'kasser' som fyldte mere end 2/3 af vandsøjlen. Da flere af fiskene havde kæften proppet med småsild, regner jeg med at denne lodning var tætte sildestimer. Som Peder på Mia sagde igår - de leger 'jeg vil være i midten' ;-)<br />
<br />
Knæk og bræk<br />
Steen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026233 af
Besvaret af på emne Er der nog...
Tjah, kom sent på vandet og tidligt op, VHF drillede og nægtede at skifte til 72, kun kanal 16 var mulig, sladderstrålen ville ikke (Frost) og den ene motor havde is i karburator, jo jo, 2 timer på vandet, uden fisk her :-)<br />
<br />
(Har købt additiv til benzinen nu og ladet motoren starte lidt oven vande (Tørnet så kølevand er ude))<br />
<br />
Jada, man lærer hele tiden :-p

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026188 af
Besvaret af på emne Er der nog...
Ja, regner med at tage ud fra Brøndby. Er på 72.<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1174199 af
Er der nog... blev oprettet af
Er der nogen der skal en tur i Køge bugt imorgen de lover jo flot vejr , og jeg har fået lov til at lege det er lørdag imorgen , det er så bare lidt surt når det blir lørdag og jeg må ta den som en torsdag.. <br />
Er på kanal 72.<br />

Tid til at oprette siden: 0.197 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer