Så blev d...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026156 af
Besvaret af på emne Så blev d...
Hej Preben<br />
<br />
Jo det er rigtigt At Køge flak ligge lidt nord for havnen, jeg fiskede på mellem 8-11 m vand , jeg fik 2 fisk på hver af disse blink og de sidste 2 på Apex grøn/blank og sort/blank efter dipsy.<br />
Jeg var selv på bugten i en kammerats båd i søndags og vi sejlede rundt 6-7 timer uden et eneste hug.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026155 af
Prøv lige at se en torpedo.. He he. Tilykke du gamle. Velfortjent efter jeres nedtur i søndags.

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026154 af
Hej Kim<br />
<br />
Hvor er den super flot. Køges flak er det ikke lidt nordlig retning fra Køge havn. Må jeg spørge hvad dyber du fangede på og hvad type agn du brugte. Var selv på en rigtig isbrydertur i søndags, men måske var vejret for godt, da der var højt solskin.

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026142 af
Hej Kim.<br />
Flot fisk, der er noget ved de 540.<br />
Super start på foråret.<br />
Hilsen Team Faith

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026141 af
Wauuw en flot fisk. Tillykke

• Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1174190 af
Så blev d... blev oprettet af
Så blev det endelig vejr og tid til min første tur i Køge bugt med Fjordkaperen 2 ( Ny brugt båd ), og hvilken tur det var meningen jeg ville ha været rigtig tidlig ud men pga frost og is sejlede jeg først ud kl 07.00.<br />
Jeg satte grejet lige ude fra havnen og sejlede op langs Køge flak og efter den første time var der 3 fisk i båden hvor jeg satte den ene ud igen på 42 cm.Omkring ved 10 tiden fik jeg en rigtig god fisk mellem Prikken og Juels grund , der var helt fri af vandet 40-50 m fra båden hvorefter den valgte at følge pænt med helt ind til båd og så tog fanden ved den og den gik ind under næsen på båden, så jeg lagde en del pres på fisken hvorefter den kom helt fri af vandet igen ,men denne gang 1½ m fra båden hold kæft en syn. Efter det tog den et lille udløb hvorefter jeg fik nettet fisken fisken vejede 5,5 kg fordelt på 72 cm.<br />
Jeg fik 6 fisk i båden denne dag 5 med hjem , så en god start for Fjordkaperen 2.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.154 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer