-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Kører til...
Kører til...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026230
af
Nitte... ja, lige præsis, turen over startede med 2 1/2 times kø på øresundsbroen, grundet trafikuheld. Lidt forsinket fremkomst til Simris, hvor det, som skrevet står, blæste 10 m/s... Oven i faldt der ca. 15 cm sne... Når, vi kom dog på vandet sent onsdag eftermiddag da vindet havde lagt sig lidt, men det havde søerne ikke... Nul bon. På den igen Torsdag morgen kl 07, frost og is over det hele, men ingen vind.. Men stadig lidt gamle søer længere ude, men dog til at holde ud. INGEN Laks landet af nogen, så vidt jeg har kunne opsnuse, og som salt i såret kunne vi i radioen høre, at der blev landet fisk omkring Bornholm.... Elverhøj
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026199
af
De kom ikke på vandet i dag, det blæste 10 meter fra Nord/Vest i Simris..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
john rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 8 måneder siden #1026136
af john rasmussen
Hej.<br />
ja jonas lodder ligger på falster, og min båd ligger i Skrupskør og får skiftet motor, kunne i ikke bare tage der over i stilhed, så vi kan passe vores arbejde<br />
i fred og ro, og uden misundelse, øv øv og atter øv.<br />
Mvh. Johnson.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1026135
af
Mine downriggere ligger selvfølgelig på falster. De skulle have nye kabler og stik. loddet nye kabler og stik på.<br />
Så jeg tager den anden vej med båden i morgen midt på dagen og prøver Møn på torsdag. Forhåbentlig skulle udstyret være klart når jeg henter det
<br />
Men knæk og bræk i det svenske.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1026129
af
Jeps, med den vejrudsigt må arbejdet vente... Tager afsted imorgen tidlig... <br />
<br />
Elverhøj
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Kører til...
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder