-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Et spørgs...
Et spørgs...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025825
af
Hej Alle,<br />
<br />
Der ER tilladt at fiske med dispy diver - sålænge den ikke trækker ud til siden, således at man bedriver det fiskerikontrollen kalder for oter-fiskeri.<br />
<br />
God tur
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025823
af
Hvis I fisker ved Strøby og er inden for bundgarnsgrænsen, skal I huske at der kun må fiskes med 2 stænger pr. mand - max. 4 stænger pr. båd. Det er forbudt at bruge dipsydivere og sideplanere. Hvis I fisker uden for bundgarnsgrænsen, er der ingen særregler.<br />
<br />
knæk og bræk
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025813
af
Vi fik alle i søndags på max. 10-12 fod vand og på UV gul, UV orange samt grøn/sølv transperent Apex og så en enkelt på Grizzly popcorn m. rød røv. <br />
Jetdivere str. 10/10 kan anbefales.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025805
af
Hej Allan. Tak for bidraget. Har du mobiltelefon med, det kunne jo være sjovt at kommunikere om fangster m.v. mvh<br />
Preben
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025803
af
Hej Preben jeg kommer også ud og leger i morgen.<br />
Det med faver og dybte prøv at søg lidt i fangster det kan måske hjælpe lidt ellers er det bare at prøve sig frem
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1174118
af
Et spørgsmål til Strøby ved Køge. Jeg har tænkt mig at trodse blæsevejret i morgen og tage en tur til Strøby, da jeg kan se der fanges en del deromkring p.t.. Er der nogen, der kender den optimale trollingdybde og hvilke farver der er gode p.t.. På forhånd tak.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Et spørgs...
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder