-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge Bugt...
Køge Bugt...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025749
af
Det er vager som markere diverse bundgarnsstader. Så der er ikke tale om ulovlige garn. Når man har set dem én gang ved man de er der.<br />
Man kan undgå dem ved, at holde sig uden for bungarnsgrænserne. Og derved også have mulighed for, at fiske med mere end 2 stænger pr. person samt bruge dipsyer og sideplanere. Som jo bekendt, er forbudt inden for bundgarnsgrænserne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 8 måneder siden #1025744
af Henrik Erichsen
Korrekt, vagerne er til bundgarns markeringer..... vi sejlede en del rundt om dem igår, der var en del fisk i området... vi fik 5 genudsatte 1 og havde yderligere 6 hug
-
Thomas Hauerberg Larsen
-
-
-
Administrator
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 11
-
-
16 år 8 måneder siden #1025741
af Thomas Hauerberg Larsen
Der står minimum to sæt. Det ligner nogle hockey køller der sidder med hovedet opad, ca. 30 m imellem. Der står mindst to sæt ud for Strøby, meget lavt i vandet. I går var vandet dog så roligt at man havde udslag på radaren på dem. Jeg troede det var nogle fugle og måtte dreje hårdt, da jeg var lige ved at krydse dem med liner ude. Jeg har positionen på det ene sæt liggende ude i min GPS. Jeg kan lægge koordinaterne op når jeg kommer hjem fra arbejde i eftermiddag, hvis det er noget der står fast. <br />
<br />
I øvrigt en fantastisk dag i går. 3 fisk med hjem og mere end 10 havørred over målet i båden samt nogle undermålere. Triple hug, flere dobbelthug, så kan man godt leve med lidt tåge...<br />
<br />
Thomas<br />
"Ællingen"
-
Jørgen Peterson
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 8 måneder siden #1025740
af Jørgen Peterson
De "sorte" vager er jeg også stødt på. Jeg tror iøvrigt at det er et jernrør der er slået i bunden for markering bundgarnssted eller markering af knækket pæl<br />
Og ja de er ikke nemme at se og slet ikke når det er tåget!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025738
af
Dem er jeg også stødt på et par gange... Heller igge jeg ved hvad de er til... Elverhøj
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge Bugt...
Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder