Hej alle.<...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1025570 af
Besvaret af på emne Hej alle.<...
<br />
Glemte lige :<br />
<br />
Skulle der komme overfladerust på dem, kan du polere det væk (ligesom alle andre rustfri beslag og skruer). Jeg polerede mine for et års tid siden efter list overflade rust, og de ser ud som nye endnu.<br />
<br />
Du kan købe dem hos Per :<br />
<br />
www.vestsjaellands-marineservice.dk/

<br />
<br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1025569 af
Besvaret af på emne Hej alle.<...
<br />
Jeg tror at selve funktionen er den samme, dog er den den nye model belagt med et composit materiale der skulle gøre den mere holdbar overfor korrosion.<br />
<br />
www.nauticusinc.com/smart_tabsSX.htm

<br />
<br />
Til dem har dar lidt problemer med at holde hastigheden nede er der lavet et specielt Protroller kit, som bremser båden ekstra meget ved trollinghastighed.<br />
<br />
www.nauticusinc.com/ProTroller.htm

<br />
<br />
Jeg har selv et sæt almindelige monteret på min Warrior 165, dog med 40 punds dæmpere, dette synes jeg virker fint for mig. Den fordel jeg får ud af det, er når jeg sejler hård modsø, "skærer" den bølgerne noget bedre - og jeg kan derfor sejle noget stærkere. <br />
<br />
Nu er Warrior´en nok ikke den mest oplagte båd at montere dem på, da den bærer utroligt godt på hækken. Derimod er f.eks en Ryds 485 eller andre modeller der ligger dybt med hækken, aldeles oplagte montere dem på. <br />
<br />
www.smaabaadsklub.dk/forum/forum_indhold...=4340&GBID=21&Page=1

<br />
<br />

• Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
Mere
16 år 8 måneder siden #1025566 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne Hej alle.<...
Hej Jens<br />
<br />
Jeg har sådan et par monteret på min båd. De er købt i USA så jeg ved ikke om du kan få dem herhjemme. Jeg har ikke prøvet dem der er lavet metal, men kan sige at på min Warrior giver de en lidt mere rolig sejlads igennem bølger. Mine er justeret meget ind i forhold til standard justeringen, da den pressede snuden for meget ned og tog for meget af topfarten. Jeg har haft dem et års tid og er glade for dem. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil høre mere.<br />
<br />
Thomas<br />
"Ællingen"

• Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1174058 af
Hej alle.<... blev oprettet af
Hej alle.<br />
Er der nogle af jer der har nogen erfaring med, eller kender til de "new sx smart tabs"? Er de lige så gode som de "gamle" i rustfri mat?<br />
Hilsen Jens Larsen
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer