-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Quatro-hug...
Quatro-hug...
-
Svend Aage Iversen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 8 måneder siden #1025539
af Svend Aage Iversen
Vorherretilhest! - og så stod vi en flok og fik vejet vores vogntog af Denis og snakkede om, at der var mange ørreder i bugten. Ja, det var så den rigtige tid, men så afgjort det forkerte sted.Skaf os lige lidt nådigt vejr i den kommende uge, be om!<br />
Men til lykke, sikke dog en dag!<br />
'Skarven'
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025520
af
Tak skal du ha, så er der panik på drengen når der er fisk på alle 4 stænger.. Haha<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1174051
af
Quatro-hug! Ja, jeg ved egentlig ikke, hvad det hedder, når der sidder en havørred for enden af alle 4 stænger, men det skete i dag. Var i Køge kl 9 og igang med fiskeriet ud for Strøby kl. 10. Solen skinnede fra en skyfri himmel, men fiskeriet gik lidt trægt. Midt på eftermiddagen havde jeg haft 5 hug. 1 i kassen, 1 genudsat og 3 der ikke ville med over rælingen. Jeg kunne høre på radioen, at enkelte havde haft godt fiskeri fra morgenstunden, men at der i øvrigt ikke skete det helt store i løbet af dagen. Jeg havde dog en teori om, at det ville blive bedre sidst på dagen, hvor det skulle blive overskyet. Jeg har aldrig haft meget held i solskin.<br />
<br />
Det skulle vise sig at holde stik. Ca. kl 16 fik jeg et dobbelthug, og begge kom i båden. Ud med grejet igen, og 5 minutter efter var der hug på den ene dipsystang. Fat i downriggerstangen i samme side, men der var også fisk på. Så videre til grejet i den anden side, men her stod downriggerstangen også og ruskede. Så fat i den sidste dipsystang, og minsandten om ikke der var fuldt hus. Nr. 1 kom op, nr. 2 røg på netkanten, men nr. 3 og 4 kom også ind. Alle fine fisk på 1-1½ kg.<br />
<br />
Dagens facit blev 8 i kassen, 5-6 stykker genudsat og 5-6 stykker tabt. En herlig dag. Alt foregik ud for Strøby på 7-8 m vand.<br />
<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Quatro-hug...
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder