-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle<b...
Hej Alle<b...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025419
af
jeg har en 150hk volvo penta det er super bruger ingen brenstof og er meget drift sikker men kan kun komme ned i troling fart fordi jeg har sliregear eller går den 3,5 knob i tomgang jeg har fast skruge aksel det gir i øvrigt en rigtig god balance i båden når man får motoren flyttet ind i båden specielt når der er lidt sø gang
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025407
af
Ang. Hastigheden i tomgang, kan jeg nævne at den var fin til at trolle med.<br />
Den motor bruges normalt til Zdrev og ikke fast skrueaksel;o)))
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025406
af
Det er en fin motor. Den jeg havde var godt på 120Hk, men mon ikke det er den samme. Det eneste problem jeg havde var efter en hel dag i tomgang lage den røgslør, voldsomt meget.. Men det blev løst med at man til sidst satte en ny pumpe på, på gar. Efter det kunne den godt lave "lidt" røg efter en dags fiskeri men det var bestemt til at leve med.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025354
af
Du skal også sikre dig at den kan gå passende langsomt i tomgang, jeg ved at en del både med fast skrueaksel har problemer med at gå langsomt nok... Elverhøj
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025348
af
<br />
pølsevognen i nyborg havde sådan en maskine, men har nu ilagt en benzinmotor da de havde ødelagt 2 turboer, med div omkostninger til følge. de kunne på daværende tidspunkt ikke få noget dækket på garantien, men har senere hørt at det var et generelt problem. du kan evt sende en mail til mig, så skal du få tlf. til dem.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1174026
af
Hej Alle<br />
Jeg overvejer at købe ny trollingbåd med en 1,7 l Mercruiser, 116 hk diesel indenbords motor<br />
Er der nogen som har erfaring med denne motor hører jeg meget gerne, hvad er f.eks vedligeholdelsesomkostningerne på denne motor.<br />
<br />
MVH<br />
Morten Larsen<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle<b...