-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej med je...
Hej med je...
-
-
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025469
af
20 marts sidste år - men det handler jo mest om østenvinde også videre....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025453
af
Er der noget at komme efter ved Møn omkring påske ? Her tænker jeg primært på laks, men også havørred.. Klubturen ligger jo først senere på året, og det er jo en meget god ledetråd for, at laksene først dukker op der... Jeg spørger fordi jeg har nogle fridage omkring påske, og overvejer om det er turen værd at køre til Møn, eller om båden i stedet skal sættes i Sundet eller Køge Bugt...<br />
<br />
"Team Hejren"
-
-
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025355
af
Man kan måske forvente run på i klintholm når nu ikke turen til Simris ser ud til at flaske sig..
-
-
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025350
af
Vi var der sidste år i april og der var der IKKE strøm på broerne, men vi lagde os over i fiskeri havnen og fik strøm der. Betalte til en rigtig sød havnefoged og det var helt ok at vi lå der, selvfølgelig lå vi ikke i vejen for fiskebådene.
-
-
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025347
af
Er der nogle der kan svare om der er strøm på broerne nu det var der ikke sidste år det ville være rart med varme i båden hvis man skulle overnatte der
-
-
-
Gæst
-
16 år 8 måneder siden #1025342
af
Bjarne:<br />
Så er der noget jeg har misset. Eller også er det ikke samme parkeringsareal vi snakker om.<br />
Jeg mener bare på venstre hånd lige på vej ud af byen. Sidste år holdte der dog en entreprenør til der og der var forholdsvis ufremkommeligt.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej med je...
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder