Går og lu...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1025136 af
Besvaret af på emne Går og lu...
Hold dig fra den. Den har skod aktion, er for stiv (selv i 32). Desuden går de i stykker for et godt ord. har testet den en hel bule dag på sundet, har intet godt at sige om den.<br />
<br />
Imax er jo i bund og grund Ron Thompson, hvad er din generalle holdning til deres grej ??! <br />
<br />
Hvis du har penn, så hold dig til det. skal du havde nyt, så smid kagen for en 68´r nord i 20 pund. uden sammenligning den bedste bule stang på market.<br />
<br />
Og det viker som om de har løst deres prolemmer med foringer der sprang på den sidste prudoktion. Er lige kommet en ny på market med bedre øjer. <br />
<br />
- Efter min menning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
16 år 8 måneder siden #1025125 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne Går og lu...
Hej Nikolaj<br />
<br />
Det er 32 pund stangen du skal bruge til lavt vand på Sundet (under50M) Kommer du derimod ud over 50meter og gerne vil løfte eksempelvis på vrag skal du bruge 48eren.<br />
<br />
Du har helt ret i at Penn'en gør det den skal, Jeg bruger stadig mín gamle Nevercrack i 20Pund på Sundet og den løfter sgu fint :o) <br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1025121 af
Jeg har imax i 32 pund og den er jeg godt tilfreds med den kan sagtens styre pirke på 5-600 gram ville mene den er et godt valg

• Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1025107 af
Hej Nikolaj. Du slider også godt på dine stænger, med alle de torsk du hiver op af bulerne. <br />
<br />
Jeg kender ikke Imax stangen, men kan se, at Outdoor Living i Hillerød har den på tilbud til en lille tusse. Det er tilsyneladende halv pris.<br />
<br />
"Team Hejren"

• Gæst
  • Gæst
16 år 8 måneder siden #1173988 af
Går og lu... blev oprettet af
Går og lurer på at købe mig en Imax pirkestang til vinterfiskeri. <br />
Har godt nok mine Penn-stænger som virker fint, men har en svaghed for lækkert værktøj...<br />
<br />
Er dog lidt i tvivl om det skal være 32lbs eller 48lbs, hvad mener I ?<br />
Nogle som har fisket med stængerne og kan fortælle om deres erfaringer ?<br />
<br />
Er til fiskeri med 400-600g.<br />
<br />
Ser frem til at høre Jeres mening.<br />
<br />
MVH<br />

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer