Stigsnæs ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024788 af
Besvaret af på emne Stigsnæs ...
Jo det er lidt noget møg for rampen er meget flad. Med min Drago skal jeg ret langt ud og nærmest drukne traileren. Se evt her; nb-trolling.dk/sider/baadteams/baadteams_team_odin.html

<br />
Det er en warior der søsættes (se lidt nede af siden - du kan se oliehavnen til venstre i billedet) og det går OK. Så det er noget afhængigt af din båds skrogfacon og bæreevne agter.<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024783 af
hej. der er en stor sten man skal passe på, når du kikker ud fra slæbested er den ud for slæbested lidt til højer ca, 15 meter ude<br />
<br />
Bjarne

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024781 af
er det noget møj at sætte i i stigsnæs???<br />
<br />
mvh<br />
<br />
Chrisitan

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024679 af
Stenen ligger der og den er stor... Ca. 4-5 meter ude og ca. 2 meter til venstre fra den sidste pæl i venstre side (når man står og kigger fra rampen og ud over vandet) Så hold til højre når i bakker ud (dvs venstre når i står i båden og kigger ind mod land) Jeg har været på den en dag det var meget lavvande. <br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024595 af
ja sskèr kan frit benytte skelskør ved at bede om en nøgle til en klubaften mod et depositium på 100 kr(mener jeg)<br />
<br />
du kan så vidt jeg ved ikke flytte dit medlemsskab, man er nødtil at opsige det det ene sted og melde sig ind det andet, med mindre at har lyst til at være medlem begge steder som der er flere der er :-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024594 af
Det slæbested i skælskør er det sådan at når man er medlem i ssk så kan bruge det frit hele året???<br />
Får man en nøgle???<br />
<br />
Kan man hvis det er rykke sit medlemskab med til fyn fra sjælland?<br />
<br />
mvh<br />
<br />
Chrisitan

Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer