-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Forsikring...
Forsikring...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024566
af
Jeg betaler 3.125 kr. årligt for fuld kaskoforsikring af båd, motor og trailer til en værdi af 136.000.<br />
Forsikringen er tegnet gennem forsikringsmægler Klaus D. Funk i Mannheimer Versicherung AG
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024537
af
Hej Dennie. Din forsikring er alt for dyr. Du burde benytte forsikringsordningerne i FTK/SSK eller JSK, så vil du spare et par tusind, med mindre du mener din båd og motor er over 100.000,- værd.<br />
MVH Frank
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024520
af
Hej Dennie<br />
Min båd er forsikret for 100.000 dertil kommer trailer og personlige effekter.<br />
Ialt ca.4600kr om året. kan dog glæde mig til næste der gerne skulle lyde på ca 4300Kr<br />
Hilsen Bo (Kongen)
-
Dennie Johansen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 9 måneder siden #1024518
af Dennie Johansen
Hej. Kunne da godt lide at høre, om det kun er mig der syntes at forsikringen virker en smule dyr.! Jeg har en ældre båd.Nor Dan 18 med en ligeledes ældre Evinrude motor på 60 HK og en 6 HK trollingmotor af lidt nyere dato. En halvandet år gammel 1300 Kg trailer. Div udstyr som er sat til omkring 30.000<br />
For dette skal jeg give 4700 kr om året i forsikring.! Lyder det til at være i orden i forhold til jer andres forsikringer.????
-
Martin Rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-