Har tænkt...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024395 af
Besvaret af på emne Har tænkt...
Knægten og mig tager ud fra Skovshoved i morgen, vi skulle gerne finde en fisk til junior så han får smag for det. Er der noget med man ikke må trolle på en del af Louis Flak og hvor er det ? Eller husker jeg helt forkert..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024380 af
hej poul driv fisker tit syd for ven og ned mod midel grunden det er et sikert sted ikke de største fisk men altid fisk med hjem i søndag var jeg på bule tur nord for helsingør det gav kun en gubbi min far tog driv fiskerit syd for ven og fik 7 fisk på 2 timer op til 7 kg så prøv det

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024379 af
Vi tager nu nok mod Helsingør, og så må vi se hvad dagen bringer. Mine to gaster er "anti-trollere", så det bliver det mok ikke til..;-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024376 af
Hej Poul<br />
<br />
Hvis du ikke vil bulefiske, men gerne have nogle torsk er det bedst at trolle dem ude på lous flak, på 7 til 10 meter, der er også mange blanke der nu.<br />
Skovshoved havn er en fin rampe og er frikøbt af ssk<br />
mange fiskehilsner<br />
QVISTEN<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024372 af
Vi tog ud fra Rungsted i går, det koster 100kr og rampen er fin. Der er ikke langt til Hven. Pas på de mange garn der står nord for Hven, de er markeret men der er måske en km mellem vajerne så man overser nemt de er der.<br />
Fangsten var ikke noget at skrive om, men når der er så mange garn skal der jo også mangle nogen fisk.

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1173859 af
Har tænkt... blev oprettet af
Har tænkt på at tage på sundet i morgen tirsdag. Men.. jeg har et par gutter med der ikke gider bule den. Hvor drivfisker man for øjeblikket. Samme steder som bulefolket eller ??. Rampen i Helsingør, er der en postkasse eller lign til dagskort. Jeg har før haft årskort, men ikke prøvet at købe "adgang" tidligt om morgenen. Nogen forslag til hvad man gør, for ikke at jage havnefogeden tidligt op.

Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer