Hvor smide...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024263 af
Besvaret af på emne Hvor smide...
Tak for alle jeres input. Jeg prøver at ringe lidt rundt til de forskelige havne!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024253 af
Vær opmærksom på at der er TO ramper i Rødvig. <br />
Den ene er slet og ret en 40 graders sliske direkte ned i havnebassinet, så når du ryger lidt for lang kommer du ikke op igen...<br />
Det er denne rampe SSK har lavet aftale om brug af, jeg ville personligt ALDRIG sætte båd i fra den.<br />
Den anden er udmærket, men nøgle skal haves på turistkontoret som vist ikke har åbent i weekenden på denne årstid. Tjek nettet eller ring til havnefogeden.<br />
Vær også opmærksom på at man her kører traileren ud på elefantgitter, så der er et vægt max.<br />
<br />
MVH

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024227 af
Vær lige opmærksom på, at Rødvig er en udpræget 4x4-rampe. Har været der 1 gang, og havnefogeden nægtede at tage mod penge, før jeg havde set rampen. Jeg valgte da også at gå tilbage til havnekontoret og sige tak for prajet, og så køre til Køge.

• john rasmussen
  • john rasmussen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1024221 af john rasmussen
Besvaret af john rasmussen på emne Hvor smide...
Hej Christian.<br />
Jeg har selv prøvet det , jeg kom til hundige havn, havnekontoret var lukket,<br />
fandens osse,vi henvendte os på kaffeteriet, der havde de en nøgle, og der <br />
kunne vi betale, (vidst nok 90 kr. for op og ned.), medens vi satte båden <br />
i vandet dukkede havnefogeden op, meget flink mand, han lånte os en nøgle,<br />
den skulle vi bare smide ind af brevkassen på havnekontoret, hvis kaffeteriet<br />
havde lukket når vi kom ind. Det var måske en enkeltstående lokkumsaftale vi lige fik der, så ring og spørg først ring til HEJREN 43908618, eller<br />
MÅGEN 43906759. Det er et udmærket slæbested.<br />
Mvh. John,

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1024208 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Hvor smide...
Man kan også vælge at betale 100-120 kr for et dagkort (Rødvig ell. Kastrup), eller 500 får et årskort i køge marina

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024191 af
Hej.<br />
Hvis du vælger Kastrup Havn kan du også købe dagkort, men du må også meget gerne skrive eller ringe, så kan jeg åbne med mit kort. Koster dog stadig 15,- kr. hver vej.<br />
Ang. fiskeriet, så er det ikke altid at det bedste fiskeri forgår i nærheden af køge, mange gange i foråret kan der være et fint fiskeri rundt om Amager, specielt syd for Dragør. Faktisk har du flere valgmuligheder i dit fiskeri fra Dragør eller Kastrup, du kan sejle nord, Syd og Øst og næsten altid finde læ og et godt fiskeri (Efter min mening).<br />
Husk! Når du alligevel køre så er det kun ca. 30 minutters ekstra kørsel til Dragør eller Kastrup i forhold til Hundige Havn.<br />
<br />
Uanset hvad du vælger, må du have KNÆK OG BRÆK!<br />

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer