Hej alle.?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024139 af
Besvaret af på emne Hej alle.?...
hejsa<br />
SILDEN prøver køgebugt fredag og vis der er for meget ålgræs tage jeg til møn er på 72´er<br />
<br />
mvh Denis malm "silden"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024137 af
Hej Thomas . Trollanden tager på sundet Lørdag . Vi bruger Skovshoved . Vi er på kanal 72 . Der er god chance for en stor ørrede i sundet på denne årstid , fik mange sidste år ved midtfarvandsbøjen .

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024121 af
Hvis du kigger under fangste rapporterne, er de sidste 10 indlæg fordelt med 5 køge og 5 sundet altså fifti.. <br />
<br />
Men jeg havde nok valgt Skovshoved havn pga. klubaftalen og det at der er en større chance for en håndfuld pæne torsk.<br />
<br />
Hvis du kun ønsker ørred er chancen nok største ved Køge Havn, men så skal i sejl lidt fra Brøndby havn.<br />
<br />
Du må ha´ en god tur uanset hvilken havn du vælger, KNÆK OG BRÆK!

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1173821 af
Hej alle.?... blev oprettet af
Hej alle.Øresund vs Køgebugt!!!!!!!<br />
Jeg har langt om længe fået tid til en tur på vandet i den kommende weekend. Regner med at tage ud lørdag hvor de lover 7 sek m fra syd vest.<br />
Men hvor er det pt mest interessant. Køge bugt fra Brøndby havn eller skal vi en tur til Øresund fra Rungsted??. Det kunne fedt med et tips eller to, da det er Meget lang tid siden....

Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer