Har fået...

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1024162 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Har fået...
God fornøjelse! Håber ikke for dig at det går i stykker fordi der er ikke CE mærke på produkter der er impoteret direkte fra USA og den danske impotør vil ikke kendes ved det hvis det sker noget inden for garantiperioden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024004 af
Besvaret af på emne Har fået...
Min pakke lå der i 6 dage, inden jeg fik et brev, hvor de ville ha dokumention for varens pris. Da de havde fået det pr. mail, gik der yderlig 3 dage. Men skidt, de tog kun 75 kr. i omkostninger.

Mere
16 år 9 måneder siden #1023969 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Har fået...
har prøvet det adskillige gange,<br />
<br />
enten modtager du et brev en af dagene, hvor de beder om dokumentation for hvad varen har kostet, eller også kommer der en postmand en af dagene.. har oplevet at have en pakke i tolden i optil 3 uger.<br />

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1173794 af
Har fået... blev oprettet af
Har fået sendt noget elektronik fra USA. Det har nu ifølge usps, der sender pakken ligget i dk-told siden d. 20/1. Hvor længe skal man forvente det tager før man bliver opkrævet og kan få sine ting.

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer