-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej hr. We...
hej hr. We...
-
-
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1023897
af
Hvis du har word program på din pc så skriv de lange indlæg her og så tage en CTRL / C og så CTRL / V og det fungere hver gang det gør jeg hvergang det er lange indlæg efter at have ærget mig flere gang hvor det hele forsvandt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1023892
af
Løsningen med at kopiere hele teksten, inden du trykker på "send", den holder hver gang! Så det må du gøre som standard...
-
-
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1023890
af
login laver timeout efter 15 eller 20 min. Når jeg laver lange indlæg eller fangstrapporter, så gør jeg følgende INDEN jeg trykker send:<br />
af tekst feltet med meget tekst - Crtl [tast] +A (vælger alt) og så Crtl + C (tager kopi)<br />
<br />
HVIS jeg så ryger ud i timeout - så finder jeg tråden igen - efter at have restartet min Browser - og taster Crtl + V og vupsti står det der igen!<br />
Fangstrapporterne kræver dog lidt arbejde med dropdown infoerne.<br />
<br />
Ander skriver lange svar i feks Wordpad og kopier over - men det syntes jeg er unaturligt - da jeg jo ikke ved hvor lang tid dette svar kommer til at tage???
-
john rasmussen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 9 måneder siden #1023889
af john rasmussen
Hej mister Web.<br />
Jo jeg så godt at du fik denne, men hvorfor får du så ik de andre.<br />
Er der begrænsning i antal bogstaver, eller hvad kan det være.<br />
Mvh.Johnson.
-
john rasmussen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 9 måneder siden #1173778
af john rasmussen
hej hr. Web master.<br />
Jeg skriver til dig fordi jeg flere gange har prøvet, som nu at skrive indlæg,<br />
og når jeg så har brugt fandens lang tid til det, og tror at nu er den der og <br />
trykker på send. ja så kommer siden og spørger om min email, og når jeg så ind<br />
taster den, Ja så er hele smøren, jeg har brugt den halve nat på at skrive VÆK.<br />
Hvad kan problemet være. Men det her jeg lige har skrevet får du nok heller ik.<br />
Mvh. Johnson.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
hej hr. We...
Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder