-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvad så H...
Hvad så H...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023617
af
Hr. Madelung din krudtugle.. (tidligere ven) Jeg da har arbejdet hårdt på mit studie.. I hvertfald mindst 14 dage i hver semester..
Øllerne bliver serveret når vi skal ud og fiske ved Møn.. Bandit. Ha Ha
<br />
Er i øvrigt tidligere vvs/energi-montør så helt fremmet er branchen ikke.<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023616
af
Se nu er det jo ikke jer alle der kender Ulrik. At han har bestået så flot med den indsats og de utroligt mange fisketimer tyder på at han intelligensmæssigt er en positiv overraskelse...
<br />
Glæder mig til Øllerne.. husk nu mærket... <br />
<br />
Anyway: Tillykke...<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023605
af
Tillykke med det, <br />
har i begge en håndværksmæssig baggrund, eller er en af jer startet på anden vis?<br />
mvh
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023603
af
Hej og tak. Ja der er tryk på i branchen og jeg har da også fået flere tilbud, faktisk fik jeg to lige efter jeg fik min karekter af de 2 sensorere som var med til eksamen.. Men skidt for dem for jeg har allerede job og har haft det sideløbende med min uddanelse i de sidste 4 måneder. Ansat som bygge- og processleder hos Enemærke og Petersen a/s.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023558
af
Hej Ulrik og tillykke! Jeg er selv blevet færdig som bygningskonstruktør for 4 år siden og jeg har ikke fortrudt mit valg endnu! Hvis du kan lide at have travlt så er du kommet i den rette branche! Som en anden skriver, så kan man godt føle sig lidt jaget for tiden! Jeg har lige hørt fra konstruktørforeningen at der blandt konstruktørerne er under 1% arbejdsløshed! Ret godt klaret må man sige! MVH Frank - ansat i Sjælsø gruppen, som projektleder
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 10 måneder siden #1023552
af
Hej Ulrik. Som jobkonsulent må jeg advarer dig, med den uddannelse bliver du mere jaget end en bule torsk i den nordlige del af sundet
<br />
<br />
Tillykke med din nye uddannelses!
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvad så H...